不經不覺返左黎成兩個幾禮拜啦....時間真係過得好快....

到宜家我仲好懷念呢段旅程既種種....

我又終於一口氣...(haha..都唔係一口氣啦...)..寫返我地咁多日既行程....真係REMIND返好多唔少既MEMORIES..

呢次其實係我第三次去韓國啦.....其實我都未試過去一個國家咁多次.. (除左台灣外)..

對上一次其實都五年前了...都係滑雪團....
有興趣既..去呢度睇睇..

不過呢次既旅程真係好開心....
我地個團唔係好多人...有16個....有一家大細既...有COUPLES, 有兩母女既...仲有我地四朵金瓜啦....

好多野都係預料之外...
(1) 洗錢俾預期多...
(2) 有一晚住既小木屋比預期中還要正..呢個真係值得推介
(3) 天氣比預期還要凍
(4) 團友比預期更好玩
(5)領隊比預期更加OK...同幫手..
(6) 攝影師PETER影相既時間比預期中還要少(好事..因為唔濫影)
(7)比預期多左一個額外行程...(流落東大門事件)
(7) 返黎既行李比預期中還要多
(8) 幾日既行程...見聖誕樹比預期仲要多

睇睇啦..



總之就係開心啦.....各位團友..我地要KEEP IN TOUCH 呀...

各位想睇多D相既話...去呢度啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()