2009.12.23 (三)  - DAY 7

墨爾本 (MELBOURNE)
Breakfast: @ Crown Promenade Hotel
*市內觀光*
第一站: 戰爭紀念堂 (Shrine of Remembrance) -->
第二站: 費茲羅花園 (Fitzroy Gardens) -->
第三站: 聖伯多祿大教堂 (St. Patrick's Cathedral) -->
Lunch: @ Cuckoo Restaurant
第四站: 古董蒸汽火車 (Puffing Billy) --> 坐一站去LakeSide
第五站: 菲臘島(Philips Island) -->
Dinner: @ 永餐廳 (LOCK Restaurant)
第六站: 睇神仙企鵝回巢

Hotel: Crown Promenade Hotel

* * * * * * * * * * * * * * * *

瞓完個靚覺, 又到食早餐時間啦.....呢間酒店有"粥"食, 有點心呀....



搭lift都係要插入張房咭至噤到


好...出發囉....第一日喺墨爾本既行程係....
*市內觀光*



第一站: 戰爭紀念堂 (Shrine of Remembrance)
嘩..呢日陽光好普照, 可以著啱短衫短褲了.....
仲話係夏天...我only呢一日可以咁著咋..


你睇呢度d警察幾悠閒...喺度吹水.....
(查實我唔係好知佢係紀念館既security定係police.. haha)


我地又周圍去影相囉...


我究竟喺到做緊乜... haha 講起都有d無聊....你地估吓啦.....


幾好天


幾無聊呀我地....仲偷影領隊添...


跟住又好快咁去下一站
第二站: 費茲羅花園 (Fitzroy Gardens)


嘩..個阿伯瞓身喎....個公園裏面有個cook's cottage,
聽講係呢個cook船長喺英國既屋, 宜家搬左黎澳洲...
仲要係一舊一舊磚咁拆左...又一舊一舊咁砌返好



入去仲要俾入場費....所以梗係唔俾錢...so..喺外面影吓相算囉....


toilet是也....


又去下一站啦......幾快...
第三站: 聖伯多祿大教堂 (St. Patrick's Cathedral)


外觀幾宏偉......


我地又做埋d違規野啦....(唔俾影相架.....噓!!!)


又遊完啦....走囉...


跟住終於去買手信既地方....不過結果都係冇買到任何手信......(咁忍得手?!?!)
事關..我女王費事要攞....所以唔買....only買左一支aloe gel
(因為有人晒傷咗.. haha....咪買黎看門口囉..)


買完我地就起程去較郊區既地方食個晏先~


車程大概45分鐘度......


到啦....咕咕鳥餐廳.....佢係一個德國餐廳...個外觀好靚....幾有風味...



好似D意大利餐廳咁....嘩..好多野食....仲係我最愛既甜品TIM~ 但係....
我竟然食左好少野.....


連我自己排隊去攞既一碟都食唔晒.....
碟甜品係姐夫攞架..我食左個撻..同埋咬左幾啖蛋糕咋....
點解?!?!?!


咪因為佢地有節目睇有節目玩....結果咪掛住玩...冇時間食囉....嘥晒...


我玩"鈴鈴"呀..HAHA....佢叫左幾個人, 每人負責一個鈴, 聽佢指揮....就搖佢啦...
原來係一首聖誕歌呢.....有次仲要係..佢指左我好耐..我都冇反應...
以為佢指我後面嗰個,..佢係咁指住我...我先知.....how stupid i am~


之後又有表演唱歌....氣氛幾好....we are enjoyable~
yo~有靚女, 一定唔放過同佢影相既機會啦....haha


時間過得真快, 當我想繼續食時...但要走啦......


去下一站進發...click here

想重溫返day6既旅程...click here

想由頭開始睇...click here
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()