2009.12.22 (二) - DAY 6

第三站: 草莓園 (Sorell Fruit Farm)


個果園好鬼大, 行都行到攰,...佢會有個PLASTIC BOX俾你, 如果你買一盒就$9,
總之...睇你自己摘得幾多囉...


RASBERRY要揀深色嗰D先至甜


YOO..我既至至至愛...車厘子....
隨手就摘佢落黎食...超新鮮, 超甜,
最方便係....隨地吐返粒"核"...
HAHA..唔好意思..我好斯文架....被迫要入鄉隨俗架嘛...


園裡仲有好多水果, 有李啦.... APPLE 啦...草莓啦....


士多啤梨都俾人摘晒咁滯, 得返既都係唔甜既....
所以都係折返去摘車厘子食吧啦..


走時食左個雪糕先走....YUMMI


係時候要出發出機場, 真係要離開Tasmania啦,
個個都好唔捨得呢個咁寧靜咁悠閒既地方


你睇我既團友幾唔捨得阿Leigh呀~ 我地要搭16:50 QF1012既機去Melbourne啦


未夠鐘, 行吓先...


BYE BYE Tasmania~~~~


呢次咁短程, 又有野食喎....HOHO~
咁短程機...我反而瞓到喎.....


又經過個幾鐘機程,到左Melbourne啦...


城市FEEL..我冇乜感覺......因為仲係依戀冇乜人既Tasmania多D...


個旅遊巴好鬼窄..好鬼細...可能城市既車都係咁....

一落機又係去食野...呢餐我地去到唐人街既食為先食南極蟹餐....
成個餐廳都係中國人咁滯....講野...仲大聲過我地......我地兩圍反而好靜...
所以覺得佢地好嘈.....

呢餐成3千蚊咁滯?!?! 唔係呱.....


食完後, 係時候返酒店啦.....途經個火車站....定地鐵站呢!?!? 唔知.. HAHA

我見到Eureka Skydeck 88呀...(右上角).(如果用最高嗰一層既單位計)..
佢係全世界最高既住宅....


今晚同聽晚我地都會住呢度... CROWN PROMENADE HOTEL,
間HOTEL真係幾靚, 佢喺個賭場對面咋



間房好大......仲有個超大窗台貴妃位.....


SETTLE DOWN, 領隊帶我地行去賭場嗰邊....中間途經個商場, 戲院....
好鬼多中國人...我諗嗰D都係喺度讀書嗰D後生仔後生女
一樣去蒲機舖....


咁啱Michael住係我酒店附近, 又咁好佢..又抽到時間出黎,
終於都見左個面...仲請我飲左杯野....我地傾到人地間bar關門


nice talk with U ~ Michael~

想繼續聽日既行程...CLICK HERE

想BACK返PART1黎睇..CLICK HERE

想由序開始睇..CLICK HERE
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()