話說上回個喼返到黎爛左.......諗住睇吓CLAIM唔CLAIM到旅遊保啦...

HAHA..點知......得喎....CLAIM到百零蚊...

初時都冇諗住即時買返個喼...等下一次旅行先再買。。。

點知.....大減價....唔係呱....點會唔心動呀....

死啦...買26吋定29吋好呢?!?!?!?! 點算呀...

29吋又驚大得滯..太誇張.....BUT 26吋..個內籠又唔夠宜家用緊嗰個大喎....

點算好呢??!!

於是...最終決定......就咁....我就用左$598..買咗個29吋既喼返黎....

其實果真....幾大吓.....宜家都唔知搵咩地方收埋佢好.....大鑊...

我喺度諗...黎緊下次去台灣帶佢..會唔會好誇張同唔方便呢?!?!?

我會帶佢由台北走到台南.....我究竟帶唔帶得掂佢呢?!?! 係我自己一個人喎...點算點算...好多個問號TIM?!?! 高鐵俾唔俾帶咁大個喼去坐架?!?!?!

算啦...咁多樣擔心.....不如再諗吓個PLAN先啦..........

儲左錢先...把啦..........希望到時仲有工返...

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()