尋日去左TOMLEE JOIN 呢個WORKSHOP~



呢個WORKSHOP究竟係聽咩既呢?!? 我之前都係因為好奇...咪去左聽囉...

聽完....我真係O晒咀.....
因為Steve真係Demo得太出神入化了......

其實呢個WORKSHOP主要係介紹返KORG既新產品....
咁STEVE係DEMO俾大家聽嗰幾部Synthesizer 有幾犀利...同有幾正....

其中有部PA500 CHINA版......我真係愛上佢....有中樂聲....就係呢部啦....




嘩....D 聲真係.....真到.........我都唔知點形容....
但都要靠Steve既鬼斧神功至可以..玩到咁出神入化...

Steve既來頭都唔少野....佢係KORG既音色設計師....好勁好勁.......自己都有作歌出碟..佢既作品都係用KORG攪店架...勁......

我已鎖定部PA500CH為目標先......

好想擁有佢呀~~~

不過都幾貴吓.....

我想快D可以學吓電腦音樂....可以識得玩部Synthesizer

作吓歌....應該都幾好玩.....

呢次WORKSHOP真係不枉此行.....簡直大開眼界.....

我俾十個叻佢呀~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()