2008.12.21(日)

 第五日終極行程: 

Breakfast: 新東陽中式早餐 -> 水晶城 -> 保健護肝專門店/冬蟲夏草 -> 雜貨店 ->

韓國品牌化妝城 -> 新村 -> Lunch : 自費-掃街 -> 去仁川機場 ->

搭KE607 20:00 返香港 -> Dinner : 航機上

哎吔, 今日好似7:45 MORNING CALL..but 我唔知醒...遲左起身....嗱嗱淋梳洗..結果今日又係想吹頭時....冇電.....吹唔到頭...濕立立...(奇怪...尋晚試過有電架喎...?!?! 點解每朝早都係冇電架?!?!)

尋晚終於識得開暖氣啦.....因為第一晚原來冇開到...唔怪得咁凍....

好趕好趕呀.....pack好晒野....又多一袋行李啦....

嘩....大驚喜....今日我竟然差d認唔出peter呀....原來唔止我一個唔認得架...

你睇(右手邊) - 早幾日既look

(左手邊) - last day 既look


我地個個都係咁捉住佢影相呢...佢變得好怕羞呢...hahha

今日去新東陽食早餐...good..有熱野食....有粥啦...有粉絲...菜...蛋....kimchi la..

peter變左好似新郎哥咁同我地影相...佢都好唔好意思....hhaha

食完後去水晶城...同保健護肝專門店/冬蟲夏草..but 我冇買到野...剩係掛住同妹妹玩..

跟住就係去左雜貨店....嘩.....去到舖頭...人都癲左。買呀買呀...全部都買五送一,所以我地周圍同人夾野.....又要分莊.......嘩好忙呀....結果大家都pack左一大箱返去...

gary都笑我地有冇咁多野買呀....明明我地係第一團黎買野..但係係最尾一團走咁滯.ha

haha...多謝peggy幫我畫左個靚靚雪人呢~~~

好啦...走啦....下一站去韓國品牌化妝城....我可以再買一下Laneige既唇彩啦...

點知自己仲買左UG Bang D野tim...

HAHA...俾我發現到一D野TIM~ ERIC同EDDIE有喺呢度簽名留念呢....HA

話咁快黎到旅程既LAST一站啦...就係去新村SHOPPING LA...

我自己都買左幾件衫AGAIN~

LUNCH自費...我地選擇左掃街...係咁食街邊小食....好好味呀..

有好似炸薯仔咁...加辣粉..好似食緊薯片咁...好好味..

有唔知咩肉餅.....雞肉串...

當然唔少得地道韓國炒年糕啦...辣既指數..高高高..YUMMI

仲有魚形豆沙餅....超多紅豆餡..外皮超脆..

間舖頭幾得意....

原來呢度有HANSKIN喺新村有兩間專門店呢....買BB CREAM 仲送多一支野TIM..

好呀.....要走啦........我見我既銀包都剩唔係好多了.....

係時候要走啦...去機場了.....在途中, 我地買返Peter 幫我地影既相,佢地宜家D相有做特別效果,加埋BACKGROUND...幾精美..

臨入閘...先攪埋D TAX REFUND既野....好鬼煩....

Jacklin 個行李又俾個地勤話超重..唔俾過.....攪到我地有件行李要HAND CARRY..SO TROUBLE.

臨走前...同Gary & Peter影返張相先....真攪鬼...

入閘後, 我地先去TAX REFUND 度...攞返錢先....點知.....排左我諗起碼有半個鐘頭以上至攞到錢...真係SHIT~

攞完錢...影吓相先.....周圍好多聖誕DECO

HAH..見到個小妹妹..好得意..令我諗起CONNIE TALBOT...佢阿哥知我想影佢...仲喺我隔離特登嗌佢個名...等佢擰過黎...望鏡頭..YEAH..成功...

靚靚...

24號閘口...等上機啦...

臨上機前買杯香蕉奶...呢隻好飲過第一日買既...冇咁甜...

上機囉...呢次我地坐飛機既上層....好似未試過呢...上層雖然細D..不過人又少D...

位好似闊少少...係個櫃細左少少...夜晚既飛機餐都係食拌飯...

呢D係今日LAST DAY 既戰利品呢.....

我地差唔多22:40到達香港了.....我地因為懶..都係CALL TAXI返去....我同TING TING 一齊搭的士返TUEN MUN...

一落車..見到我個喼個柄爛左喎....哎吔...唔知有冇得CLAIM保險呢?!?!

YOOHOO...五日既行程好快就過了同埋結束了..

......IT"S A LOVELY AND WONDERFUL TRIP WITH ALL PPLS~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()