呢兩日心情好差....

識我既朋友都知我平時好易皮膚敏感...正所謂幾個月就一小劑....一兩年就一大劑....

講緊既仲要係塊面TIM~

而且逢公司樓上樓下...或者公司裝修...

(因乜解究成日都遇著公司裝修架...激死..)

我次次都無一倖免....

仲諗住..今次慶幸好似冇乜事之際....

點知.........呢次係大劑....

喺早幾日...幾個鐘頭間....(我懷疑用左D唔乾淨既紙巾印一印面上既汗).就咁出事啦.....突然由冇乜事..變成起到成塊面都係紅點+爆瘡+敏感...

我都好鬼驚....

SAT 我都唔得閒去CWB睇西醫...唯有試吓睇中醫啦.....

中醫就話我係濕疹...之前睇西醫.就話係玫瑰疹....我都唔知啦...

是但啦...我就係想快好返.......啫..

今日食第二劑藥....

BUT ....我越黎越心急了.....見真係無咁快見效....

瘡瘡持續咁爆緊之外...仲不斷有小紅點走出黎...皮膚又浮浮腫腫咁..喎....

SO本諗住今日飛出去睇返西醫....

點知....人越急...一切既事就..越唔會咁順利..

SORRY..TODAY FULL BOOKING

TOMORROW?!?! SORRY FULL BOOKING

TUESDAY?? SORRY得返一個唔係我跟開既醫生...

唉...算啦...照殺..我都係要攞藥食啫....

* * * * *

唉...越見到自己個樣...就越驚一日一日惡化同蔓延....

最衰又唔可以唔返工嘛.....

我真係好愁.........

愁到唔想同人講野...唔想見人....唔想返工............

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()