徇豬姑娘要求....

好啦....

POST一下D絕密攪笑相出黎..

攪笑..在......

成日有人話我地兩姐妹似...

BUT 我自己又唔覺得似喎...

你睇..童年時...姐姐係美人胚子...而我......係諧星一名...

係男版諧星呢~ (唔知點解我成日覺得個樣..有D似任達華呢?)

真係由細細個已註定我唔係一個feminine既女仔囉

點睇都係一個男仔樣....

你睇..我幾惡形惡相...but u know..虛有其表呀~各位

要女仔d...呢張係比較女仔囉...我諗都係條裙女仔囉...

都係似一個o靚仔著左裙囉...

講到我同sister最似樣....莫過於...呢一張啦..

因為連我都覺得似到貼地..

but 宜家呢? 又有幾多人仲話似呢??

我都係覺得唔多似...佢靚咁多~ but 我聰明咁多...wakaka~

你地話呢?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()