最近真係唔知點解有好多負能量不斷喺我周圍....擴散緊.....

問我係唔係..唔開心? 我唔知算唔算係....

問我係唔係..有咩事呢? 係有D野憂心........

有時個人嗰一刻..突然好矛盾........突然只會識諗到好多壓力同問題發生...

但又唔識諗到可以點一一解決....

.......

喺BLOG友篇BLOG度睇到..話..香港人太多埋怨...

其實可能就係唔知足....

我發覺...自己近排..好似成日...都只會在意人有我冇既野......

咁究竟自己所擁有嗰D係咩呢???

生長喺香港咁既環境..可能呢樣野真係一個都市病態....

或者...

香港呢個地方...係唔係..唔再適應我繼續居住落去呢?!?!

....

算啦...都係..唔想喺度ALWAYS POST 負面野LA...

唯有將呢D"無厘頭"既想法.....

收番晒落我自己本"私密"日記度啦....

係"私密"...唔係"絲襪"呀~~~!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()