暑假大計?!??! 查實冇過暑假好耐啦...

不過夏天熱辣辣...旅行就唔使諗了......

又冇得去玩既情況吓........唯有諗吓有咩攪.........

成個人好鬼悶....

有一樣計劃我終於實行啦...

就係報讀左FIRST AID~ 講就講左好耐...

趁今日夏天就去讀啦....

另外....想做返多D運動......

因為最近我FEEL到自己身體真係差左好多..

而且好似今年仲係幾乎"0"運動量..

我個身體都開始響警號...話我聽要郁吓啦....

去游水?!?! 快架啦....

去PHYSICAL上堂..?!?! THX MAY 益左張咭俾我...半年可以JOIN PHYSICAL..上吓堂

(事關女王我....麻麻地鍾意做器械..都係D郁黎郁去...啱我多D)

最近聽同事講開佢遊完船河...講開WAKEBOARD...

我由上年開始講....一直都好想試玩吓WAKEBOARD.

不過一路都冇機會.....好想玩吓呀~

唔知幾時有機會玩吓呢...?

* * * * *

因為眼痛....攪到我頭痛....幾晚都瞓得唔好.....半夜都突然醒左...

心口"尺尺"痛.......唔會..係......個心...有事嗎?!?!?!

好易心跳得好快......所以好驚跳跳吓舞....突然暈低..所以一路都唔敢去上返跳舞堂..

唉..總之.......

想過返個充實既夏天....(唔係暑假啦...)...& 減肥~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()