又去試新野....

呢間餐廳標榜新派SALAD~ SO 幾個女仔..都係唔好食TOO HEAVY既野..

今次去左CWB既APPLEGREEN

BOOK左 7:00...但佢只可以俾我地坐到 8:30...(!?!難道真係咁旺場..?!?!)

我地食左呢D...呢D....同嗰D....睇相吧啦..~

呢個係咩...脆片...

平時食多數係用粟米片...呢個係用雲吞皮...D醬酸酸甜甜..都幾好味..

上面塊好似麵包既物體.....類似MUFFIN既口感....好味..

另一SALAD - DICE SALAD

呢個意粉..就爭DD...

呢個肉腸拼盆....有幾條唔同口味既腸....有薯蓉..有個燒蒜頭...

D人會用個燒蒜頭撈落薯蓉食.....HAHA..我冇做足功課..唔知咁食TIM...

所以掂到冇掂到...

錯過左呢個..."美食"..

HAH..都係驚食完..個口..一大陣味嘛...

話時話....食吓傾吓....到咗交枱時間...

我地當然係......冇理到...

所以咪個WAITRESS 係咁喺我地面前望錶....叫埋我地埋單先....

用盡方法想叫我地走.....BUT 佢麻麻地客氣...

結果..我地遲左15分鐘至交枱走人囉...

* * * * *

好飽呢.....第二站去ZOE CAFE....諗住食CAKE!

你睇...個店外觀幾靚...(查實我平時好少去呢頭.,所以覺得好新鮮....)

BUT FULL晒...SO 唯有下次至去試啦....

咁食落去.....我既減肥計劃....點算呀!?!?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()