今年年尾計劃想去TASMANIA + MELBOURNE

但我好似無從入手咁...

因為一黎唔係好多旅行社有做.....
有既..都係比較貴...

所以宜家煩緊......究竟
1) JOIN HK TOUR 去
2) 定自己買機票, 酒店, 再JOIN LOCAL TOUR

要二選一...又要計吓邊個CHOICE會平D...
太多野要考慮...

(i) 價錢計返..係咪其實都差唔多呢?
(ii)最怕JOIN HK TOUR, 都臨尾一刻先話唔成團..
到時我就算想自由行去, 咩都己經BOOK唔徹了...

唔知大家會唔會俾到意見我呢?? 好鬼煩.....

12月中...AROUND 15號度出發....  HK團就多數做8天..
我計過自己去就....可以要10日度, 但又要嘔多4晚酒店...好似唔多划算....

哎吔..我真係唔識PLAN~

我上網睇過
如果我揀(2) 自己PLAN
DAY 1: 23:XX 機 HK -> MEL
DAY 2: 到MEL應該11:XX度......THEN SETTLE DOWN @ MEL
DAY 3-7: JOIN TASMANIA 5 DAYS LOCAL TOUR
DAY8: JOIN MEL 1 DAY LOCAL TOUR (市內+PHILIPS ISLAND睇PENGUINS)
DAY9: JOIN ANOTHER MEL 1 DAY LOCAL TOUR (金礦+十二門徒石)
DAY 10:走MEL -> HK .(但我自己又想STAY SYDNEY 幾日 (MEL -> SYDNEY)...同行朋友可能先.返香港...)
DAY 11-13/14:MAYBE 留SYDNEY 3-4日..THEN BACK HK

但...我諗過...IF 自己去..好似太多機票, 酒店要自己攪..我驚我攪唔掂...
IF JOIN HK TOUR, 咁啱我睇到有個團好似都幾FIT...
DAY1: 早機HK-MEL
DAY 8:喺HOBART 搭飛機經SYDNEY返香港..
咁我咪可以STAY 喺SYNDEY囉....佢地就先返HK囉...

好似都係CHOICE 1) 好D喎......






arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()