呢次真係唔講出黎唔得啦.....

我想喺度講....
我想為我上次去台灣包車嗰位施先生抱不平

早排我喺FORUM見到有一個人POST左以下呢段意見

* * *
...................也包了一位非常差勁的包車司機.
(台中包車司機: 施欽水 - 電話: 0987518276) ..
  ! |. R, S' \7 N1 ~) Y# u; ?, I
大家如果去台灣的話, 請不要包他的車.

因為我包他4人. 他每天都會遲到,
最後的一天真的過份是,
為了接另一個客戶, 而要求上午9:30送我們去台中高鐵站回去.
而他又不減包車的費用.

***
我睇左之後, 覺得好奇怪......
因為上次我包佢車.....服務好好...冇乜問題.....又好人...........
而且我嗰時點解搵佢..都係因為喺第二個人既BLOG 話佢好好..我先搵佢..
http://travel.ethelalvis.com/taichung/day1.htm
AFTER MY TAIWAN TRIP, 好明顯..連我同行既朋友都覺得""

***
後尾, 知道事情根本唔係咁....

佢地呢幾個女仔..所謂既日日遲到...根本都唔係....
有時司機仲早到左TIM~
所謂既遲到....可能係講緊5分鐘內嗰隻...一個燈位嗰D時間...
(老實講...呢個都係可以接受既....)

而且話嗰日為左接另一個客叫佢地早D走....事實上....討論後...
最後...司機都因應佢地原本時間,
原本價錢接佢地...但反而係佢地冇要施先生車囉..

***

好老實講....點解我要咁樣寫出黎抱不平,
因為呢個女仔POST左D咁唔完全真實既野出黎後,
好直接影響左司機既生計..

我自己意見...出得黎玩...咁計較(遲到一兩分鐘)..做乜....
咁司機早到左...唔通佢問你收返多D錢咩?!?!

而且我上次包佢車, 基本上佢都冇乜遲到, 同之前POST既人跟過佢都有讚冇彈...
遲D我有朋友12月去台中, 我都會推介返呢個好司機俾佢

何解呢件事會寫到佢咁差呢?!?!

亂寫野既人.....請自重!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()