2009.12.17 (四)  - DAY 1

HK Airport --> Sydney Airport

今日搭夜機出發去Tasmania 啦, 我地一行3人,JOIN左 Chxxming 既團

坐澳航QF128 先前往悉尼(Sydney)...再轉內陸機去塔斯曼尼亞(Tasmania)
既第二大城市

Launceston - 朗塞斯頓

之前唱左幾百蚊澳紙...(希望唔使點洗啦...)

先喺機場醫吓肚先....



入閘啦.....



有獨立電視仔, 睇戲GOOD 呀....喺飛機睇左套"矮仔多情", 好鬼攪笑

個遙控一邊係攞黎噤節目,一邊係攞黎打電話架



喺飛機度..我又係唔多瞓得著.......有2餐食...




2009.12.18 (五)  - DAY 2

Sydney Airport --> Launceston Airport
Lunch: @ Sydney Airport

朗塞斯頓 (LAUNCESTON)
第一站: 莎菲鎮 (Sheffield)
第二站: 搖藍山,鴿湖
Dinner: @ Cradle Mountain Chateau


終於捱過左近9個鐘既機程...到左SYDNEY AIRPORT 啦....

條隊實在有D唔對路....等好鬼耐



...所以領隊Chris, 帶我地去搭呢種BUS..去搭內陸機既Terminal度
(嘩..一程都要AUD$5.5)


呢個Terminal細D...有JetStar, Tiger, Virgin Blue airline
又去CHECKIN 啦



HAHA...行行吓有個FREE HP PRINT ZONE...咪又去玩吓囉...


班機好似唔包餐, 所以去醫吓肚先....睇完晒都係M記最平...我呢個餐..都要成
AUD$4.4 (即HKD 大約31蚊度)



又預備入閘啦....



OMG...不幸既事件係.....班機DELAY一個鐘呀.....又轉埋閘口呀......
旅程都未開始...就要喺度....乾等~~~


終於.....上得機啦.....你睇D食物標晒價錢呢~



又過左個零鐘頭機程...到左Launceston既機場啦.....
呢個行李輸送帶喺早幾個月前先有咋....所以EASON黎嗰陣時係冇架...

好多旅遊資訊...啱晒D自由行人仕......唔知我有冇機會下次黎個自駕遊呢??



攞行李啦.....唔知邊個個喼......HEAVY呢???


攞完行李, 上左我地既旅遊巴.....開始我地既旅程啦...........

今日天氣唔多好喎......



但我地都要繼續我地既行程....CLICK HERE

想由頭睇...CLICK呢度啦..
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()