2009.12.18 (五) - DAY 2

第一站: 莎菲鎮 (Sheffield)

呢度係以壁畫出名既一個小鎮, 俾我第一個感覺係....原來個鎮冇乜人..
到處都係壁畫.....公園又有..建築物度又有....仲好鬼死靚TIM~



扮DEVILS呀?!?! 兩位...



唔~~我好留心聽你講野架...



好COLOURFUL呀~



好鬼SHARP~



嘩....BB 都出動埋??!?!



登登登登....隆重登場.....EASON有份畫既壁畫.......THAT'S IT~



周圍影吓相先...不過天色唔多好....仲落雨TIM~



牆上既壁畫...真係好有立體感....



嘩嘩嘩....好重呀....本書好大本呀!!!


遊畢後..我地起程上山, 去

第二站: 搖籃山 + 鴿湖 (Cradle Mountain + Dove Lake)

但係越向山上行...天氣越差....明明澳洲係夏天喎....因乜解救仲凍過HK架...
弊....帶唔夠衫TIM...我地都係只得一件薄薄既外套ONLY....好鬼凍.....

喺路上...我地見到D野生既刺猬...袋熊...袋鼠仔都有呀....幾興奮呀...

司機Leigh好好...一見到就會開慢少少, 甚至停低俾我地望吓TIM



嘩...越落越大雨呀~~~我地根本無辦法睇得見...

我地連個搖籃山同鴿湖都冇緣見到啦...真係有D遺憾......
呢個地方被堪稱為"世外桃源"架.....



所以唯有喺酒店度.....影返佢個"真身"補數啦......



到左今晚我地入住既酒店
Cradle Mountain Chateau

木屋FEEL既擺設同環境...好WARM既感覺呀...(雖然我個身凍到震)



佢地特地加張床俾我地....BUT 夠用, 所以冇瞓度張加床.....

張氈係電氈黎架....所以瞓得好暖好舒服呀....



安頓好後....準備去食晚餐啦..喺酒店餐廳裡面
...YOYO..係自助餐呢....有生蠔食呀!!!

我都淺嘗左幾隻....個肚冇事...
甜品都好豐富呢....



食完後..我地再周圍影吓相...個火爐...真架.....聖誕FEEL一流



黎度個偏廳.......嘩...影"富貴門"劇照呀?!?!?




好啦.....辛苦左一日, 好攰啦...係時候休息...充充電....準備明天既行程啦....

GOOD NIGHT~

請留意下一篇報道啦...

去返DAY 1行程...CLICK HERE

想繼續第三日既行程 . CLICK HERE

** 想由 序 開始睇...CLICK呢度啦..
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()