2009.12.19 (六) - DAY 3


第五站: 薰衣草小屋 (Lavender House)

呢度有間小商舖都係售賣薰衣草既產品, 但我就冇乜野啱....



老闆帶我地去欣賞佢個薰衣草園,佢好細心咁介紹俾我地聽,
唔同品種既薰衣草,有唔同用途



呢度真係謀殺左唔少相......好COLORFUL
 



園裡都種左其他花,好靚呀....走時, 老闆更同我地SAY GOODBYE~



出發去下一站AGAIN~

第六站: 瑞士村 (Swiss Village)

呢個AREA都係D高級住宅區同渡假區



原本我以為既瑞士村係D咩古老小鎮, 原來係D人工化既地方......冇驚喜



係咁二又影吓囉.....



走人~~去食飯啦.......



今晚喺呢度, 叫Canton Restaurant開餐,中餐-6餸一湯, 白飯任裝

(HA..又見到EASON CHAN既踪跡)


喺澳洲,因為夏天,所以到9點幾至天黑,時間好似見洗D,食完飯個天仲光既...

個紅綠燈..真係..都未行到一半,已閃燈了......



去行超級市場,呢間叫COLES,好似百佳咁囉,入貨啦....



掃完貨,返酒店啦...呢度就係我地今晚住既地方
Hotel Grand Chancellor Launces

地方都幾企理,好...落街行吓先....



扮吓野先..



個天仲好似下午咁....查實已經8點零了...



太陽落山啦....好好留住呢一刻先...

YO..MY FAVOURITE SHOT!



呢個黃昏
景超美......



行吓CITY PARK(城市花園)先...



9點幾啦..個天開始黑啦...商舖通常6點零就關門,剩返既都係食肆



澳洲多醉酒佬...果然冇
,有D人已發酒瘟,喺條街度亂大嗌啦...



係時候...返酒店啦....

今日既戰利品 - 一眼見晒.....


SLEEP WELL...早抖

想睇返DAY 3 - PART 1, CLICK呢度啦

想繼續旅程...去DAY 4, CLICK HERE

想由頭睇..CLICK THIS

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()