2009.12.19 (六)  - DAY 3

朗塞斯頓 (LAUNCESTON)
Breakfast: @ Cradle Mountain Chateau
第一站: 莫爾溪鐘乳石洞(蛍火蟲) (Marakoopa Cave) -->
加插第二站: 探訪路邊小綿羊同牛牛 + 路邊花海
第三站: 蜂蜜農場 (Honey Farm) --> 第四站: 乳酪工場 (Farm Cheese)
Lunch: @ Christmas Hills Rasberry Farm
第五站: 薰衣草小屋 (Lavender House) --> 第六站: 瑞士村 (Swiss Village)
Dinner: @ 廣州 Canton Restaurant
第七站: 逛超級市場 (Coles) 閒逛 City Park 同街道
Hotel: Hotel Grand Chancellor Launces

* * * * * * * * * * * * * * * *

晨早起床....清新開朗....尋晚瞓得真好....一覺瞓到天光..
執好行李後, 去享受喺Tasmania第一個早餐先~



每間房都有一個小露台, 好彩既話, 你會見到小袋鼠喺度覓食TIM~



再見啦..CRADLE MOUNTAIN

慢慢落山之際, 天氣亦開始變好....GOOD AR...

呢個就係塔斯曼尼亞既地圖, 好似一個心形咁...



沿途既景好鬼靚,藍天白雲,青草地...並唔難見到....

最正係呢個畫面..當你親眼目睹時....成個天空一幅過......超正.....



天氣亦慢慢暖和起黎了...比起尋日既凍....真係舒服好多...

經過1個小時度車程....去到今日既

第一站: 莫爾溪鐘乳石洞(蛍火蟲) (Marakoopa Cave)

呢度係睇天然既鐘乳石洞...同埋有螢火蟲睇TIM....

佢地D車牌好得意..都會有個Tasmania Tiger喺中間

嘩..個洞得9度咋...唔係呱...我件衫頂得住冇呢?



裏面D鐘乳石千奇百怪, 全都係天然而成, 個GUIDE帶住我地行,
去到某一個AREA, 先去開燈,夠晒環保。




嘩..有個人喺度"拜拜"呀, 似唔似呀?!

嗰個疑似音叉既物體....點解要鑲住佢?? 原因係..佢好珍貴囉..
因為呢舊石唔知點解...竟然係由下面生上黎....



最精彩係...佢熄晒燈時, 原來滿天星星...呀..唔係星星..係螢火蟲呀....

好靚好靚呀...BUT 唔影得相...唯有用肉眼去感受一下啦...

YO~行完啦....BB



起程去第二站.....

呢個係加插既環節....事關我地D團友途經見到呢度咁靚...
大家都想停低黎影吓相, 所以司機Leigh就停低俾我地啦

嘩....牛呀~~綿羊呀~~~
佢地好ENJOY 同RELAX吓喎...



心情好好呢~



一大片花海呢....



又再起程去第三站啦

第三站: 蜂蜜農場 (Honey Farm)



當然又係有人帶你去簡介做蜂蜜既過程
,然後SHOPPING時間

我都買左一樽LEATHERWOOD 蜜糖同蜂王漿



WOW..架車好鬼型呀...



哎吔...好多BEES呀.....都係行開D好



跟住又起程去另一站

沿途既景又係靚到DUMP一聲...係咪好羨慕呢??!?! HEHE



第四站: 乳酪工場 (Farm Cheese)

呢個乳酪工場...佢有得俾你試食....所以..我地都係樣樣都試食吓.....

買就冇啦...我唔好芝士

工場...都冇得睇....冇人既...



咪影吓相囉....老闆將牛牛畫到咁.... 好多隻TIM



哎不經不覺..又都食LUNCH時間啦...今日我地去呢度食...環境好清幽呀...正..

佢地唔會有MENU, 去到咪知食咩囉~~保持神秘感

呢個係RASBERRY FARM,
飲既都係用RASBERRY製造既汽水...最正係個RASBERRY雪糕呀...YUMMI~

好多食客...佢地個個都好RELAX FEEL....好似睇西片裏頭嗰D 婦女 + FAMILY GATHERING咁...



食飽飽後, 都係出去行吓...太陽伯伯向我招手呢~~

好可愛既妹妹呢...



行吓行吓, 團友話俾我地知有個靚既地方.....嘩...真係好靚呀...

影相一流...成個倒影...好似一幅畫咁呀...



食完個LUNCH, 我地又起程去下一站啦.....



入油先.....果然係天然呀...乜都冇..自助形式....



KEEP GOING~~~ 睇埋PART 2 先啦...

想由旅程既序開始睇..CLICK呢度啦...


arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()