2009.12.20 (日) - DAY 4

第三站: 羅斯小鎮 - 麵包工作坊 (Ross Bakery)

呢度叫羅斯小鎮,好小鎮既feel囉....

......


紀念戰爭既碑


你睇佢幾悠閒喺度油油...


呢條係ross bridge, 又係古老大橋



3:15去搵食先.....去搵嗰間..."魔女宅急便"既麵包工作坊先...



就係呢間啦...聽講..宮崎駿當時住過呢個小鎮,喺呢間舖攞靈感....彷照左裏面既麵包工坊...就成了"魔女宅急便"裏面既藍本啦...



可能麵包已唔係新鮮出爐, 所以so far so good....個撻都係....


歎一陣先...but no time la..小姐...要上車啦...



我地要落荷伯特市(hobart) - 塔斯曼尼亞既最大城市....
車程大概兩個鐘度....


領隊話....右上角呢間東方酒家...好唔掂.....
食豬肉有羊肉"so"味....食雞肉有鴨味喎...


第一站先返酒店放低行李先.....黎緊兩晚都係住呢間 Wrest Point....
佢都應該係Hobart市一間最高既酒店呱...

裏面有間賭場...好舊式....


HAHA..又有張病床...我都係冇用到...咪因為夠大囉...HAHAH



YO...出發去食晚飯啦...


沿途既風光.....



今晚我地喺"夏蕙姨"度食飯....呀...唔係...係.."夏威夷"至真.....又係中餐囉...


食完....太陽就落山啦....


司機Leigh兜左我地去呢度.....嘩...好鬼凍..AGAIN~



好凍好凍....


返歸啦.....甲蟲仔唔好跟住我啦...HAHAHA



返到酒店後....又再返落黎行吓先......
第四站: 酒店附近閒逛



出面餐廳好似都有養返D蠔...



酒店對出, 有一大片草地...好鬼多海鷗.....同水鴨....D海鷗完全唔驚人....
有個好心人餵佢地....佢話我聽...有一隻海鷗得返一隻腳咋...所以過黎餵佢..


天色開始黑啦...都係返酒店休息啦....
BTW...間酒店有冇D似曾相識既感覺呢? 舊葡京囉...
唔知係咪又係賭場既風水陣呢?!?!



好啦.....明天再見.....

想睇返DAY 4 - PART 1, CLICK 呢度啦...

繼續行程去DAY 5, CLICK呢度啦..

想由頭睇返...CLICK呢度...
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()