2009.12.21 (一)  - DAY 5

荷伯特 (HOBART)
Breakfast: @ Wrest Point
第一站: 塔斯曼尼亞魔鬼動物園 (Tasmanian Devil Park) -->
第二站: 亞瑟港 (Port Arthur(Cruise))

Lunch: @ 郊外路邊一間餐廳
第三站: 里奇蒙小鎮 (Richmond) --> 第四站: 惠靈頓山 (Mount Wellington)
Dinner: @ 金舫酒樓 (Golden Junk)
第五站: 酒店附近閒逛
Hotel: Wrest Point

* * * * * * * * * * * * * * * *

今日晨早起身,諗住去睇吓邊個有兔仔啦....(聽人講)..係冇既..
早餐都未食,又出去酒店樓下兜一兜先....

又係風和日麗.....好好天....I LIKE THE SUNSHINE....

大朝早見到嗰個環境, 心情都開朗D...


好遊艇會既FEEL~..WOW 有水母呢! (右下角嗰幅)..有海星呢...


我發覺..呢幾日我好似已晒親個鼻了....紅左.............
因為LAZY...冇担遮..ONLY靠副超..係冇用既....

酒店既後花園好靚, 度度都有唔同顏色既花草,NICE


I LIKE THIS PHOTO....雙映成趣...HAHA


我地既酒店外觀


去食早餐先....今日試吓佢D LATTE...BUT ...HAHA..
我唔識欣賞....都係歎茶算啦..


食飽後, 出發去我地今日喺Hobart既
第一站: 塔斯曼尼亞魔鬼動物園 (Tasmanian Devil Park)

~~ 向晴朗出發 ~~


去探魔鬼啦...AAAA~ 喺未探主角前....


去睇吓D配角先~ 係咩品種我真係唔多知...有識講HELLO既鸚鵡...
有OWL, 有EAGLE....等等....



行吓行吓...去睇小袋鼠啦.....(KANGEROOS & WALLABIES),
佢地都懶洋洋咁...唔多郁...


有D瞓到成個人咁....右上角嗰個咪係囉.....


主角出場啦......HAHA..係我同JACKLIN既魔鬼扮相....HAHA..
唔係唔係...係魔鬼出現啦....好可惜睇唔到佢既餵食表演,
園長話佢地唔肯食, 所以冇得睇...睇唔到佢地兇殘既一面TIM~ (因為佢地係食肉既)
平時查實佢同一隻普通既熊仔冇乜分別....


睇吓場SHOW先....OMG...佢地兩個就係喺呢度變成"粟一燒"了....
好彩我著晒長袖衫...帶晒帽啫.....



好啦...我地經過半個鐘度車程,去到
第二站: 亞瑟港 (Port Arthur(Cruise))

又名監獄港,係以前犯人住既監獄,處殺佢地既地方.....



領隊先每人派張啤牌..張牌你代表你既身份
...你想知你係咩身份.....打開同你張啤牌相對應既櫃啦...
OH..原來我係一個23歲既外科醫生....因為偷左2張5英磅既紙幣而要坐7年呢~~~



個鎖鏈好鬼重呀......


開飯啦.....有咖哩喎....


亞瑟港被譽為全澳洲最美麗海港之一.....呢度的確係好靚....寬闊既草地....正..
我身後既係...當時監獄既"大倉" - 感化院...


呢度曾經被燒過.....


呢度影相好靚....可惜唔夠時間....只可以走馬看花...冇時間上埋第二層...


嗱嗱淋去第二個目的地....隔離監倉...


呢個隔離倉係FOR新入黎既犯人...D新犯人通常喺頭4-12個月都要喺度渡過D...
不見天日同SILENT既日子...令到佢地受感化...



唔好話....我行過都覺得有D陰森恐怖...都係速閃...


離開SEPERATE PRISON, 我地要趕返去碼頭度...準備搭船遊亞瑟港啦...


你睇...領隊仲趕過我地.....跑呀跑~
但有少少阻滯, 差D上唔到船,
領隊CHRIS同佢講數...最終都俾我地上船了..


個天好藍..個海一樣好藍


風景又係一個字 - 靚...


大概半個鐘既船程, 上岸...要走啦...


呢度夜晚有個GHOST TOUR可以參加,俾你去撞吓鬼....
呢D..係人地影出黎話係"鬼"相喎.....



要同PORT ARTHUR SAY GOODBYE 啦...

要去食飯啦....請睇下集啦....CLICK HERE

睇返上一日既行程..CLICK HERE

由序開始睇..CLICK HERE

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()