2009.12.24 (四)  - DAY 8

墨爾本 (MELBOURNE)
Breakfast: @ Crown Promenade Hotel
第一站: 自費 - 奧特威樹頂漫步(Otway Fly TreeTop Walk) -->
Lunch: @ Otway Fly TreeTop Walk
第二站: 大海洋路 - 十二門徒石 (The Twelve Apostles) -->
第三站: 倫敦橋 (London Bridge) -->
Dinner: @ 食為先
Melbourne Airport --> HK Airport

Hotel: Hilton Airport Hotel

* * * * * * * * * * * * * * * *
不經不覺我地到左旅程既最後一日行程啦,大家係咪睇到有D唔捨得呢??!
今晚要搭飛機走啦...難免會有D失落

不過咁...要玩梗係要盡興啦...唔好諗啦....食個早餐先...今日有餃子食喎..
食返杯YOGURT先...


又要執行李啦....


酒店既門口...同街景


今日行程唔多...


先去近郊既地方, 去熱帶雨林裏面...樹頂漫步, 噢...又落雨啦....唔多樂觀TIM~
第一站: 自費 - 奧特威樹頂漫步(Otway Fly TreeTop Walk)

行程冇包,所以自費,團友們個個都JOIN,
所以可以用團體飛價錢AUD$15。



等買飛時間, 去睇吓D SOUVENIR先...


領隊會俾張地圖我地, 可以跟住NUMBER順住行,兜個圈返番黎,
大概都要成粒鐘架,基本上佢都帶住我地行咁滯, 仲成日幫我地影相TIM~

OH....HELP!!! 暴龍呀.....


開始進入TREETOP WALK 啦...
呢個TREETOP WALK 係世上同類最高及最長既空中漫步徑,全長600米, 高25米


激死..今日著到咁薄,又點知佢又落雨, 又咁鬼凍喎....凍到我震晒....


行到中間嗰個瞭望台啦...成45米高架....上去睇吓先.....嘩...個樹頂景色一眼望晒
因為落雨, 好鬼大霧


都幾靚吓既...好似SURVIVOR嗰D景咁囉....HAHA


好多條鋼鐵索橋......


MONEY TREE??擲中喺樹幹面, 你有運行啦....HAHHA
佢地要黎捐助俾醫院架...幾有意義...


好重熱帶雨林既"味道"..我記得上一次遊熱帶林係坐ARMY DUCK,
宜家用行既方法,好似行山咁囉...都幾攰吓架....
"吽"左好多菇呀...形狀仲唔同TIM~


GIANT TREE 呢~~


好攰呀....


終於行到出黎....食LUNCH啦....有三種, FISH & CHIP, 漢堡扒包, 雞扒沙律
味道一般啦...但份量都係大大碟咁.....


個天不斷咁落雨, 想點呀!?!第一日黎時天氣係咁, 最後一日又係咁...


跟住我地又出發去大海洋路既
第二站: 大海洋路 - 十二門徒石 (The Twelve Apostles)

噢...又係無遮無擋,勁大風,我又冇著到件褸,真係凍到出汁......
十二門徒石跌剩7舊了....但個景都係幾靚既.....加上d浪...望落去好宏偉....


but呢度實在太多烏蠅啦....d人身上既風褸都閒閒地有7,8隻扒左喺度...好鬼核突


你睇...d人喺度影乜呢?!?! 咪就係爬上高d既方地方, 影靚d個景囉....


呢度有直升機觀光架...不過一人要成5-6百蚊hkd,十幾分鐘, 好鬼貴....
嗱嗱淋, 行完...再去第二度.....
第三站: 倫敦橋 (London Bridge)

haha...但司機唔識路呀....兜左一轉...兩轉...都係呢度既!?!?!


後尾都順利問到人, 去到啦.....原來連個路牌都冇左...
唔知係咪大風得滯, 吹走埋呢??

呢舊london bridge, 中間原本係連埋既,但成舊"lump"左落黎...真係
"london bridge is falling down...falling down...falling down..."


去到呢度..我地呢次既創意美景之旅既景點..行晒啦.....我地要返番市區,
途經呢度俾我地去吓洗手間


我地駛返去酒店攞返d行李, 嘩...司機原來收埋左個車尾箱喺呢度....
宜家要攞返...裝我地d行李囉...


最後晚餐-都係食為先.....大家突然好好胃口,almost個個都添飯喎....
平時嗰幾餐都唔會架嘛...


跟住落黎結局峰迴路轉呀....繼續睇啦...click here

想睇返day7行程..click here

想由頭睇過....click here
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()