今日夜晚去左novotel citygate 食池畔燒烤buffet,佢唔係日日有,我地都要成3個月前book至得,but 今日去到都唔係完全full既。

o個度o個feel都ok,有少少凍,不過佢每個枱附近都有個石油氣既火燈,雖然坐o係附近有d熱,but 一離開位就feel到有少少凍了。

睇吓呢個載住粒糯米糍既叉幾攪笑~~~彎到咁....

嘩~~~成枱都係人呀~~~so happy

今日終於可以見到浩君了~~佢好cute,佢好似好"嗲"咁,一坐落黎,就好自然地挨落我個身度,佢一落地行,就係咁笑。

其實d燒既野食都ok啦,可能我唔係食得太多,所以食左少少燒物,都係專攻我至愛既dessert。佢dessert既size幾好,樣樣都細細件,一口攪掂嗰隻,唔怕食唔晒嘥晒。我都食左好幾件cheese cake仔。

嗰度有d負責燒野既廚師,仲會不時同你講笑tim~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()