我終於喺咁多人打電話黎都投訴我部電話無端端cut線同hang 機&不定時自動熄機既情況下,尋日終於去左買新電話 - nokia 6500c

真係超薄...所以啱我隻手既size囉,男仔我諗佢地可能會唔鍾意,皆因佢地比女仔d手大d。

佢有黑色同銅色,但我比較鍾意銅色多d。(喺出面舖頭銅色貴黑色100蚊度),但我喺"one記"買就同價囉,唔知點解??

卒之我買左銅色,其實我自己幾鍾意呢隻款,不過我個朋友就唔多欣賞囉,hah,算啦...都係我用既啫,梗要自己鍾意至買,係咪?

不過唯一唔好係呢部電話本身機身冇掛電話繩既位,要你入落個nokia套度(當然唔係靚嗰隻啦),個套至有個掛繩位囉....

今日就係咪整理我個phonebook,唉,頭都大埋,又要逐個入返晒喎,人都癲~~攪到我個頭好痛~~真係要休息吓,可能對住部腦太耐~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()