因為屋企仲係用緊儲水式既熱水爐,所以我洗完頭通常都用晒d熱水咁滯,以往會o係bathroom度呆呆地等到有返夠熱水再沖......但呢幾日實在太凍了~~冇可能咁做...於是我分開左兩節做,只係洗左個頭先.....then 出返廳做返自己野,等個熱水爐又再一次儲夠熱水啦,至去沖涼,仲要拿拿淋沖完喎...如果唔係,熱水又唔夠啦...

咁樣起碼比起以往會多少少熱水用囉... haha

因為我皮膚比較乾,所以我買左隻bodyshop既 Spa Wisdom Monoi Moisture Balm, 用黎沖完涼後搽全身,(因為我好怕搽body野.......搽到潤得滯,谷暗瘡..之前試過幾樣野都唔係好work) 呢隻cream d質地...(點形容呢....你反轉個樽個cream都唔會郁o個隻啦..好似係body butter 咁)..佢本身有d油既成分,滋潤皮膚,好香架.. haha,但質地又唔係好"立",但你又唔好預佢搽左會好爽既感覺囉... (如果爽既...可能只啱o係夏天用)....so far 我用左幾個禮拜,都ok啦。有興趣都可以試吓~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()