2009.12.24 (四) - DAY 8



未睇PART1既話.....click here 睇左先啦...



* * * * * * * * * *

話說食完飽飽後.....我地要去機場啦....
搭23:55 機返香港了......

今晚係平安夜...我地都真係silent咁喺機場過......
仲要喺飛機上踏入聖誕節tim~  唔知機上有冇特別節目呢???特別聖誕餐呢..???

嘩...個樣殘到...阿媽都唔認得呢....(其實我塊面又敏感...返發了好幾日...)


去行吓商場先, 諗住洗埋d coins~~~


係咁試香水...hahah


買吓野食.....上機時可以食囉....領隊送左兩包袋鼠餅俾我地....好好味


23:55啦....要起飛啦...
我地仲同領隊講笑咁講...."聽日幾點MORNING CALL呀?!?!"

2009.12.25 (五) - DAY 9

24:00 啦........我地同D團友....一齊互相講MERRY CHRISTMAS!!!
我地仲諗....聖誕節...飛機上會唔會有驚喜呢?!?!?!

好緊張呀...


嘩....真係有"驚喜"...."機件故障".... ?!?!?!?!?!?!
我地起初仲以為講笑.....點知聽到廣播話..要落返機....等.....
至知....IT"S REAL~~~ CHRISTMAS SURPRISE


於是我地唯有喺候機室...等..等....等.. HHAH...
好彩我喺飛機攞埋套梳洗用具, 可以去TOILET洗洗個面先...刷埋牙TIM....

大家都好無奈.....都唔知幾時可以上返機走.....瞓又瞓唔到....
咪唯有睇吓戲打發時間囉..

喺呢個時候..2點幾啦...有D肚餓啦....喺COUNTER攞D餅同橙汁先~~~


結果終於..有廣播啦....
"由於機件故障....無法如期起飛...要聽日既下晝3:30至安排到飛機飛返HK"
OMG..我從來都未試過會DELAY一日......THIS IS THE FIRST TIME~

於是...好轉折咁.....要攞返D行李,
要去返移民局度"DUMP"返個"DID NOT DEPART"既印仔出境
航空公司安排我地入住機場HILTON....
WOW..我沒所謂呀...還掂第二日返到HK都仲係假期...
不過嗰D要返LONDON過聖誕既朋友呢....
就慘D啦...趕唔徹喺聖誕節前同屋企人過....

喺酒店又攪一輪CHECKIN...(真係好彩有領隊咋....唔係...
我地唔知要等到幾時至有得上房呀.....)



上到房SETTLE DOWN,已4點15啦......快快脆.沖個涼就瞓啦....好鬼攰....
好彩我帶多左SPARE...衫...至有得換咋....

間房好正....果然係HILTON~

航空公司都發左張信俾乘客......用黎CLAIM 保險囉...


不經不覺.......瞓左5粒鐘度....快趣喺佢未收早餐BUFFET,
落去食野先...張紙明明寫去到10:30, 點知...係10:00呀...
我9:35落度去, 好彩團友讓位俾我地坐咋....
嗱嗱淋食埋個尾彩先....


尋晚我地仲講笑話幾點MORNING.CALL...今日真係真架啦........
上次喺HOBART間酒店,領隊話...住到個靚NUMBER房..我地話..係咪"666"咁邪呀...?!?!?! ..佢話係888呀...
點知呢晚HILTON佢..就正正住"666"號房啦.....

仲有呀...我開初喺飛機上仲話..如果返到香港喺夜晚..我實搭的士返屋企啦...
點知真係由朝早到HK...改到夜晚先返到HK....

咪話唔邪...我地ALWAYS開口中既....?!?!?!


等領隊通知我地要幾點攞行李落LOBBY集合, 所以喺房間HEA吓先...


KIT將雪櫃D野攞晒出黎, 攪乜???都係為左盒"鮑魚"囉......


領隊叫我地12點度集合, 我地見時間尚早, 又兜吓個Business Centre,
又兜吓個function Room, 又攞人地D Cookies 食囉....



又去吓個健身室行吓先....好耐冇...拉筋啦.....


差唔多要集合啦...呢次...真係要走啦...


航空公司俾左個AUD$20餐劵,我地就喺呢間用左佢啦....
我地夾埋幾張一齊用, 叫左幾個餐....領隊仲出左3蚊澳紙TIM~



等左好耐...終於有得食....BUT..D野..有D唔係我地叫既野食...囉......
不過, 算啦...叫佢地照放低.....WAITRESS仲俾埋張單我睇..話我地冇叫到PIZZA...

唉....我睇張單, 都唔係我地張單同ORDER既野....就梗係冇PIZZA啦....玩野...

我地都算啦....還掂唔使錢,係對領隊有D唔好意思..因為佢無啦啦出多左3蚊架...


食完都差唔多要入閘啦.........上機...AGAIN!!!

BYE BYE MELBOURNE!

喺飛機上又係瞓唔到囉....搭長途機....真係辛苦..9個鐘我都已經頂唔順啦....
咪唯有睇吓戲囉....今轉我睇左兩套戲呢....

是日晚餐.....


JACKLIN叫左個杯麵, 唔怪得咁香啦.....

仲有SANDWICH...食呢....


結果我既聖誕節..意外地喺MELBOURNE既機場渡過囉.....

過左9個半鐘度, 香港時間大約夜晚9:30度, 終於到左HK...

意味住呢個旅程就由呢一刻結束啦.......

好唔捨得呀...........呢次旅程真係好好玩呀....

* * * * * * *

想睇埋我既旅程後感想...同一DD花絮.....click here

想重溫DAY8行程....click here

想由頭睇過...?!?! click here
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()