剛過完既CHRISTMAS......好似有好多活動咁...(HAH....其實真係冇乜....)

都係D慶祝活動多.....

自己其實好多感觸.....皆因呢一年無論身邊朋友或自己都有改變

最興奮莫過於我成功地喺沖繩楂到車囉............因為當初好多人都否定我.....俾說話我聽.... 好似D... " 如果你楂既..我第一個唔會坐.....", " 好心你啦.....好危險架啦...你咪鬼試啦...... " ...等等....
當然朋友家人出於關心既角度, 但對於我而言, 我基於自尊心問題.....我問自己...WHY I CAN'T ?!?!?!? 我覺得我自己應該應付到喎.... (大口氣咁講....) ...

為左証明我自己係有能力可以做到(金牛座既人係硬頸D架啦), 於是去左搵師傅補鐘....又多得朋友協助....最終都有驚無險地完成左我既第一次...都幾難忘架...

亦都俾我試左喺日本楂車, 簡單既...我係應付到既... YEAH~!

* * * * *


對於我既前路.....自認係比較失敗既一個.............
所以黎緊呢一年.....我要認真想一想, 作決定了~

* * * * *

算啦...睇完我廢噏之後.......

都係POST吓相算啦...

數數手指...今年應該都係第三年同韓國團友..聖誕前既一聚啦......


好開心呀....大家有傾有講....


呢個薯批好好味.....

YUMMI


SPECIAL DESSERTS FOR CHRISTMAS~!!


再另外叫左個心太軟.....同CREME BRULEE

明年再黎過~

* * * * *

好開心又可以同你地兩位小公主見面啦........... Kaitlyn 同 Hilary 真係好乖...好聽話..
我都好耐冇見過小朋友可以好乖咁自己食飯搞掂..唔使媽咪照顧.....



HAHA...Kaitlyn 好專注咁望實個電視機........HA 因為做緊卡通片啦...


真係好鍾意把聲.....太CUTE LA.

期待下一次既見面........

* * * * *

今年既CHRISTMAS PARTY, 經策劃人精心安排下.....喺極度喪笑同瘋癲既情況下完滿結束了~

有好豐富既美食啦....


又玩吓遊戲啦.......


攪乜個個含住個奶咀糖呢...?!


咪就係....有口難言囉.............


YEAH ! 我嗰隊一面倒WIN 呀....


再黎下一個GAME


估呀..估呀....究竟呢舊係乜呢?!?!


盡左力啦................結果打和....


交換禮物啦....


YEAH...幾多零食.............(皆因今年禮物主題係....食物....)

WAH...大家都"滿載而歸"啦.....

MERRY CHRISTMAS

* * * * *

PAK LUNG BOXING DAY PARTY
今年第一年參加....

我都搵阿媽教路, 整左D泡芙...., 師母都預備左好多野食呀...


HEHE..有小朋友呢....又同佢地玩吓先~
隻黑沙叫"黑椒仔"呀....好得意...佢得2個月大咋...


同師父師母合照先~~


康康整既薑餅人...夠晒出位....ALI都湊吓熱鬧....


MERRY CHRISTMAS~


小朋友時間.....同康熙大戰... HAHA


康康玩到塊面紅卜卜啦......


* * * * *

聖誕又過.......新年又到.....
新一年... 新願望....
唔開心既事, 就留返喺2011年啦.......
希望各位都夢想成真...理想達到啦.............


arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()