喺未睇我呢篇感想+花絮篇之前.....

大家如果想重溫咁多日既行程...由第一日開始.....click here 啦...

* * * * * *
呢次既旅程真係令我畢生難忘....除左佢D超靚景令我印象深刻....
Tasmania既人情味都好濃.....

旅程上一切既人和事..對我黎講都係一個好寶貴既經歷....

不過....我好失策吓.....D團友既聯絡EMAIL記錄.....我冇叫佢地影低一張....
有幾個可能EMAIL錯了.....聯絡唔返.......我都唔知點算好....

團友們, 如果你地咁好彩睇到我個BLOG......
希望可以聯絡返我啦.....


呢次我既洗費破左我記錄.........NONONO...係破新低點...
9日裏面,  我ONLY洗左6百幾蚊港紙咋...(唔計導遊費)...

* * * * * *
下次希望有機會再踏足Tasmania again~黎一個自駕遊......

我雖然好想見到落雪, 想去D會落雪既地方, 但我自己始終鍾意夏天既地方......
主要原因都係唔想著咁多衫...我會變機械人.....(事關我比較輪盡....)

~I MISS TASSIE~

(以下再加送幾張花絮相俾大家....相片都係由KIT操刀既)



影你啦....


都係狂影野既我....


嘩..動作好一致吓喎...


領隊食緊野都好積極幫我地影相....真好人....


攪咩...咁落寞既FEEL既....?!?!?!?!


最鍾意影呢D...HAHAHA


喺PORT ARTHUR...我又做攝石人....WAKAKA!!


喺個隔離監倉度......我......做乜....咁似."鬼"架.....??!?!?!


...個個都問我...個袋究竟裝左D乜....WHY IT"S SO HEAVY?!?!


睇吓靚女啦.........超脫俗既感覺....


呢個BB超得意可愛....


OTWAY TREETOP WALK既塔上.......


下一篇再POST D 精選靚景俾大家睇....CLICK HERE
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()