尋日唔經唔覺又過左2days假期了.....

我將sat既學生adjust 晒o係第一日教晒,咁就可以騰出sat時間,同sister, kit,囡囡 and her 吳"驚" 佢地一行人去深圳按摩 + 唱k。(唔好怨我成日sat 都冇我份啦...)

o個晚先上左智哥哥新屋打邊爐,籽優優係咁學人take住部相機幫人影相..仲玩自拍..好攪笑....

finish完...我地先去荃灣搭黃崗巴返去....wow 車程太快了...4個字.....冇訓到..then 又要落車,去到原本係去瑪雅城,but no room 了,咪搵第二間-好似係叫月亮灣....都ok... 我第一次終於係上去揼骨而第二日係冇發燒了........因為頭兩次都係咁.....真係瞓泰式床係好d,起碼真係瞓到....

瞓醒執返d眼耳口鼻後,去左隔離食lunch點心,then 去左babyk 唱k,我第一次o係大陸唱k....嘩...真係正過hk好多........hk 宜家karaoke已經好似冇乜歌唱了......呢度連好新既廣東歌都有.......勁..........

地方都好乾淨,我最鍾意佢張梳化,超舒服...不過唯一唔方便係冇remote control囉,只可以touch screen揀歌或者o係牆邊有掣較大細聲d設定俾人去press。

唱完後,去左東門...then 又買左d 書....咁就回香港了....

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()