今年為左要對得住自己辛苦左三年,可以順利畢業 (宜家仲未知.....)....於是同朋友plan去旅行,我地既定案目的地係去"泰國"....我已經差唔多十年冇去過了,so呢次都好excited....希望我既final year project唔好有d咩差遲,攪到呢個travel plan 有咩問題啦....

五月中至出發,我宜家都已經要搵定package.....格吓價咁。不過機位嗰邊都未confirm.....so 唯有等吓....

又得閒留意吓d泰國旅遊資料,睇吓點plan個行程......

或者大家有咩suggestion係泰國必試,必買,必食,必去既...都可以話俾我聽架.....知冇?

我會好感激你地既寶貴意見架.....thx

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()