好懷念既一個旅程.....發生o係幾年前了......三條友報左團去.....呢度....

疑似 "中環中銀大廈"?..nonono....疑似"埃及"?..nonono....疑似"印度"?...nonono......

其實我地係去左呢度玩................

d 沙實在係...又幼又軟又舒服....所以大家都好衝動地....碌地沙了...

你睇....我地既"扒地(沙)"姿勢係咪各有特色呢........估到未.....

以下咁明顯既提示........一定實估到..........

係咪呢.....係咪呢.....都話實估到啦...........雖然冇機會入去住,結果去左隔離間都係超五星級既姊妹酒店-碧海皇宮嘆返個lunch buffet...超正....

呢個旅程試左好多人生中既第一次 - 一個俾到我好唔同感覺既國家,未試過去旅行係除左我地o個團同當地人之外,全程一個香港團都見唔到....only 見到d 好唔守規舉既大陸人囉....見到既全部都係外國團.....有好多國家既人.........好似聯合國咁....

最印象深刻都係去沙漠 + bbq + 睇肚皮舞既 半日遊   ---- 個camp site 好多野玩..好多野試....

d 水煙d果味好濃.....味道真係見仁見智.....

中東靚女好有心機地幫我地逐個逐個畫上去...有d香料成份....凸出黎既部份好快甩...then d 色都維持到幾日 - 1 個week度...啦...

嘩...第一次騎駱駝...坐上去有兩個位感覺仲驚險過坐過山車咁....haha ..

(1) 駱駝起身時   (2) 駱駝想坐返低時...    真係一定要 "緊握扶手"呀.....

其實,每次去第二度玩既時候,都好enjoy同埋嘗試左我好多既第一次,畢竟回憶返起都會好開心。

hah..希望大家都同我一樣,o係每日工作既繁重氣氛下,都抽d時間感受吓去享受一下生活,唔同既體驗真係會令到個人眼界大開~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()