2008.07.06( 日)

PETPET今日做手術了....晨早CALL左8折的士去元朗放低佢....THEN 返屋企...仲慶幸難得放晴又曬到死既早上....點知...返到屋企即刻個天黑晒...180度轉變...又落雨了.....真乞人憎...點知成日都持續呢種天氣....真弊.....

5點幾又去返元朗接返PETPET...都冇乜大礙...(不過之前又話元朗有部咩焊傷口既機..我至喺元朗做...點知都係見佢有縫針既....姑娘解釋就係話....或者醫生認為佢要做縫針既必要囉...(唉...咁做乜要喺元朗做喎....激氣)

初初以為去到湊返PETPET走就得.所以CALL左的士6點鐘...點知話要見吓醫生...SO..等吓囉...我咪又CALL返的士台話...要6點半囉.....點知...等呀等....我係咁望鐘....發覺都就黎到6點半...咪同姑娘講...如果冇乜特別....我想湊左佢走先.....

於是攪到35分度....至走得....又落雨...我又一抽二"怜"....最終都要叫個司機兜到喺我屋企樓下至落車....

每程都係收我50蚊...

PETPET呢幾日都係帶住個燈罩.....佢好無奈...HAH 等十日後隻耳仔O個度拆線...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()