今日原本帶pet pet做手術 - 切除耳仔上面既"老人息肉"

其實上兩個禮拜睇左醫生..同埋擺低左...吊左鹽水架啦....準備做架啦...點知有隻貓貓要急救...所以做唔到....

so 今日又再去過....but 係另一個醫生.....佢睇過話....pet pet 粒野好似好深....深到入耳道喎...so 唔係咁簡單話就咁割左佢就得..... 有可能係要開隻耳仔,成舊攞出黎....如果唔做...佢粒息肉有可能會變大架喎.....

嘩....我聽完,O 晒咀............由EXPECT好簡單既小傷口...突然間話個傷口可能會大D, 麻醉要耐D..錢要收多D.....我即刻有D卻步了...

原因...唔係錢既問題.....係因為

(1) 一來PET PET 已十三歲.....咁大既傷口...唔想佢老來受痛苦.....

(2) 二來呢粒"息肉"其實對佢健康一D都無影響....只不過佢手多多,會有時抓到流血, 同埋有機會可能會越黎越大囉....

我o個刻猶豫左好耐.....一時話..都係做啦....一時話...都係考慮吓....攪到好似帶佢地遊花園咁....

so 最後我今日既決策就係...下個week,又再去睇過...睇返第一個christine醫生,睇吓情況點...因為兩個醫生講既野唔同....but 姑娘話christine未必做外科手術架喎..可能only睇病咋喎....

so,我話唔緊要啦.....照book住先啦....再睇吓佢點講...到時我再決定....(因為我仲有千幾蚊deposit未攞返...)

唉....究竟pet pet 應唔應該做好呢????

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()