近日為左PETPET既健康問題而煩惱..

事關佢對後腳...已經唔係好行到了~~
由早前間唔中企唔穩....到宜家行兩步就撻低喺度..

心痛之餘....於是上個WEEK去左睇獸醫....

獸醫懷疑佢係關節炎...所以開左D止痛藥俾佢..睇吓係咪因為痛而行得唔好...
並順便做埋個抽血....

抽血報告出左話佢肝酵素高.....

獸醫建議做個ACTH STIM OR 直接做超聲波
(OR 醫生可能建議做埋個LDDS TEST)
CHECK究竟係腎上腺出問題OR 肝臟出問題

***
THIS WEEK返去覆診...都同醫生講返..止痛藥冇用,
佢冇因此而行得好左,,,反而差左..THEN 可能真係因為老化..而引起關節炎...
胃口亦差左...連藥都食唔到...

原本BOOK左第二日索性做個超聲波睇吓咩事...

但經屋企人建議後.....最後我都CANCEL左個BOOKING

***

唉..我自己都唔知點....佢地都問我....
咁俾你照左啦...真係照到有事啦...你會點做?!?!

我嗰刻心想....我都係想知答案.......起碼佢將來"走"左我都知咩事而"走"左...

去到獸醫度...俾你CHECK到有問題啦....
又一定會叫你CHECK呢樣...CHECK嗰樣會再準確D..

但我屋企人CONCERN既係...PETPET可能會好辛苦....畢竟年紀大...(就黎16歲啦)
做D TEST..唔知又會唔會打咩藥.....攪到PETPET...頂唔順....而就咁走左..
而且做得呢D TEST..起碼要留佢8個HRS....
佢嗰8個HRS可能好驚...好想熟識既人喺身邊.
何必要佢受呢D不必要既苦呢......??

(我喺網上都見到有CASE..有隻狗..因照X-RAY...已死左...)

何不俾佢安安靜靜咁過埋佢剩低既每一日呢?!?!?!

呢個做法..可能有人覺得係啱...亦可能有人覺得係錯...
我亦好掙扎....尤其日日望到佢一日差過一日既情況...

THAT"S WHY ...I"M SO WORRIED~ ABOUT MY DECISION~

***

當前既..都係希望佢隻腳行到先, 同埋胃口好D先...
OR究竟有咩可以幫到佢對腳呢?!?!?!

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()