2010.05.17(一)

香港赤蠟角機場 --> 海南島三亞鳳凰機場
LUNCH: 玉海中餐廳
鹿回頭風情園 --> 南海鋼刀具店--> 腳底按摩
DINNER:粵香園

住:凱賓斯基度假酒店
(Kempinski Resort & Spa Sanya)

* * * * * * * * * *

今日晨早起身, 準備搭香港航空11:10分既機去三亞啦。

集合時間竟然係8:50...但我都遲到左20分鐘...9:10先到...

見到領隊啦...先交証件做CHECK-IN先...THEN陪阿MAY先醫吓肚..



第一次喺Terminal 2 入閘..都唔知入閘位置喺邊TIM~ 個門口好細咋..


原來落到黎..都係搭無人駕駛列車返番去Terminal 1,仲要搭兩轉TIM~



終於黎度閘口啦....QUICK .唔好掛住買野啦.....FINAL CALL啦...


11:20分,..準時起飛啦......香港航空...感覺好過9年前既南方航空囉..



因為飛個零鐘頭..所以機上只PROVIDE 一個醫肚既麵包同埋.....

FORTUNE COOKIES 呢.............
HAH..個金句幾啱我喎.....


話咁快就到了.....落機啦....


個機場好"環保"....= 冇冷氣...而且一眼見晒.....過海關...攞行李...一條直路咋..






宜家先至點零鐘.....準備去食中午飯了....



好唔好食...就見仁見智..我自己對食冇乜要求...食飽就得... HAHA


食飽飽啦....去第一個景點 - 鹿回頭風情園...我印象中9年前都黎過...
好鬼晒呀~又熱....


買返個椰皇飲吓先~ 爽呀~!


有鹿呢..我又去八吓...


貪得意...又去行吊橋囉...


我已經熱到出晒汗....
下一站..去南海鋼刀具店....不過唔俾影相...
我唔小心影左幾張TIM~
買完D話用"炮彈頭做既"刨刀後....跟住落黎去按腳啦...
BUT 當然又係..志不在"按腳"啦...又係SELL野...我冇理呀...按完就走了


不經不覺...又到DINNER TIME....呢餐個椰子芋頭飯好味...


食完去左附近既士多買野食....試吓呢個貴妃芒先...


好啦....終於去到呢幾晚下榻既酒店啦....今次旅程既"主角"
Kempinski Resort & Spa Hotel

你睇..我成個"攰"樣....


YO~上房啦.....嘩間房好鬼正呀......


好....大...呀.....好舒服.....


仲有個開放式BATHROOM....我鍾意.....


有得上網....


WOW...仲有.....露台既浴缸呀...正......


SETTLE DOWN後, 落酒店樓下周圍行吓先~


LOBBY既餐廳....喺度飲野都幾好FEEL... HAH ..係熱D啫...


個泳池都OK...幾大...又有按摩池....又有過冷河既池...又有個泳池BAR


跟住一路行...就出到去私人沙灘了~


無乜人...GOOD....嘩..呢晚個天好靚..有月亮有好多星星....不過好似唔多影到..


行左一陣....返房去浸吓個露台浴缸先~買左3包浴鹽...我要每晚都浸吓先...


浸完....舒服晒............


明天見~ GOOD NIGHT!!

前往DAY 2進發..CLICK HERE

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()