2010.05.18(二)

BREAKFAST: 酒店內餐廳
椰鄉土特產店
LUNCH: 特色椰子宴
蝴蝶谷 --> 東方夏威夷-亞龍灣--> 大東海明珠廣場
DINNER:自費-特色四大名菜

住:凱賓斯基度假酒店
(Kempinski Resort & Spa Sanya)

* * * * * * * * * *

今日都係決定跟埋個團既行程玩,
雖然冇MORNING CALL, (不過電話8:30嚮起喎...)
但我呢D"老人家"..7點零8點已起左身

嘩...好興奮呀....迎接一下...三亞既第一個早晨先
天氣好好呀.....


從露台望出去個景...真係好靚好靚.........


好呀..係時候執返D眼耳口鼻先.....女王我..比較手腳慢.....
攪成粒鐘呀..

事關今日會去亞龍灣...於是都係著定泳衣算數



YO...出動....自助早餐..
我通常都會鍾意食多士同西式麵包, 同埋嘆杯熱茶...又有中式點心
都OK多款....


今日揀坐出面,WOW..WHAT A NICE BREAKFAST....
咁既環境...咁悠閒....我都要慢慢食先....
早餐去到10:30, 而且集合時間11:00, 所以我地有超足夠時間慢慢嘆~ 



HAHA...原來我真係比較喜歡食西式早餐多D....你睇..我攞D野都係...


食飽飽囉....咁好天...周圍再影吓相先~


HAHA....張相影到我地間房呢.......至於係邊間, 最後先揭曉....


咁靚既草地, 玩咩好?!!? 梗係..玩自拍啦... HAHAHA...無聊!!!


今日一抽二袋呀~事關去沙灘..咪要問酒店借毛巾...條毛巾鬼死咁重,
自己又攞兩袋野喎...好似返大陸咁..


因為尋日原本有個品茶既景點因為停電,
所以導遊都經我地團友一致通常,唔去了.....簽返張紙俾佢地先~


宜家出發去第一站 - 買手信...


椰鄉土特產店


我係咁二買左少少野啦...


好快咁買完後, 又到LUNCH時候了, 今日喺呢度食特色椰子宴
所有菜式都係用椰子做材料...其實都幾好味....


食完個LUNCH, 導遊都叫我地好換定泳衣, 喺亞龍灣搵地方換衫好麻煩
HEHE..好在我早已著左..唔使煩


向亞龍灣出發囉...未去之前...要去第二站 - 蝴蝶谷


OH..感覺...好.....唔.......嗯......唔知點講........D畫係好靚..
BUT 當你諗到由好多好多隻蝴蝶先整到咁...就感覺不大舒服....


所以都係..係咁二..兜完一圈就算啦....


出到黎見到D檔仔....個貝殼手鍊幾靚....SO..買左條...8蚊人民幣




第三站-亞龍灣
一到步, 導遊就安排團友去玩水上活動....
我自己就冇玩啦...都係行吓沙灘玩吓水算啦


咦...呢間白屋...莫非就係我一路好想去睇吓既"愛琴海岸康年渡假村" ?!?!?!


嘩...果然水清沙幼喎....D水係藍色架.....BUT 好可惜係....
潮漲呀...根本無辦法落水


於是"側側膊"去左HOLIDAY INN既私人沙灘度......


WOW..今日個天..真係正到.....痺


嗰度D沙灘椅要俾錢...所以此地不宜久留...俾人趕.....
我都熱到塊面超紅.....好鬼嚇人...所以全程都要帶住帽..穩陣....


好呀...還掂都冇得玩水, 於是去LOBBY嘆杯野飲算啦....
快D係咁二沖吓個身同腳先..好鬼多沙呀...


HAHA..仲唔夠....仲要霸埋人地個酒店TOILET...整理....一下...(嗰一下..應該有半粒鐘)
(查實嗰時..個洗手盆已放晒我地D STUFFS....)



攪掂完後, 換埋衫上去LOBBY飲野囉.....冇野做..咪又係周圍影吓相囉...
有雜誌睇TIM...

我叫左杯蜂蜜珍珠抺茶, 原來加左椰子汁....唔怪得咁多泡啦....
MAY叫左個椰青, 超大.....


睇怕平時都冇乜機會可以咁樣喺酒店HEA2粒鐘.....其實都幾舒服.....
大家冇睇錯...朵花...係來自杯椰青架.....我又攞野影一餐 HAHA


係咁好羨慕呢... HAHA


我地HEA到5點幾...到集合時間啦....去食飯AGAIN LA...


未食飯之前, 去左大東海明珠廣場既超市買手信AGAIN....
呢度應該係最後可以買手信既地方....
所以買買買...結果..唔好煩啦..PACK箱吧啦...
佢都係收5蚊啫.....算..豪俾佢..


今晚自費食4大名菜....HAHA..又再介紹一下海南島既4大名菜...唔係海南雞呀..
係文昌雞, 嘉積鴨, 東山羊,和樂蟹呀.... 每人一舊水...
好好味....同埋好鬼飽....
個甜包...幾好味...裏面係椰絲.....


食完出黎都天黑了.....係時候返酒店啦.....查實我都有D攰了....


哎吔...我發覺酒店執房時...幫我地排好D拖鞋...HAHA...
BUT 佢廁紙同面紙巾都冇幫我地REFILL...
仲要方巾都冇俾我地...要我地叫人添置返俾我地..

是日戰利品...
個貴妃芒好好味呀.......


至於DAY3 ...我地點過呢?!?!?! 請繼續留意住啦..CLICK HERE

想重溫DAY 1行程..CLICK HERE



arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()