2010.05.19(三)

酒店自由活動一天
BREAKFAST: 酒店內餐廳
LUNCH: 杯麵
DINNER:酒店內普拉那啤酒坊
住:凱賓斯基度假酒店
(Kempinski Resort & Spa Sanya)

* * * * * * * * * *

今日全日喺酒店自由活動,心情自己更加RELAX..但我都係自然8:00醒左..
咪又HEA住咁梳洗囉...
慢慢嘆返個早餐先...



今日選擇坐裏面...都係有D熱..


享受吓個早餐先~


哎吔..個粥超鹹TIM~


溫馨小提示


食完又返酒店房HEA吓先...
尋日同D團友仔諗住11:00去JOIN個YOGA班...
佢原來係ONLY俾你試玩10分鐘, 有興趣既...自己再俾錢啦....
所以我地都係ONLY試玩10分鐘....


跟住咪自己係咁二玩吓其他野囉.....玩左一陣都係返歸......


呢度有間餐廳, 自己釀製啤酒既....


周圍都影一餐...



好鬼晒呀...


遠望個沙灘...幾靚~..泳池都有個小型人造沙灘


酒店大樓對出...好鬼開揚...


喺最晒既時候..我地都係決定返房HEA陣....休息吓...好眼瞓.TIM....


上吓網先....OH..FACEBOOK上唔到...HK YAHOO上唔到.....
所以我ONLY可以CHECK到EMAIL同MSN咋....


HAHA...喺HK帶黎嗰兩個杯麵....係今日既午餐呢~~~
仲有...呢隻茶..我上次去TASMANIA都有飲過....
HEHE...靜靜雞喺酒店餐廳(食早餐時..)攞左幾包上房沖....


好啦.....食埋個LUNCH...都3點零啦..冇咁晒....於是去私人沙灘影吓相...
HEA吓啦..


今日個天有D陰呀...可能黎緊幾日會落雨呢....D浪都有D大...
所以我都係唔敢落水


WOW...I"M LIKE A "癲婆"~~


好舒服呀....吹吓D海風...又唔太晒........我帶埋IPOD TOUCH黎聽歌....正!!


個沙灘上唔係好多人...我地喺度都HEA左粒幾鐘....享受片刻既寧靜..
喺邊度搵喎.......喺HK就唔得啦...........


WOW...絕密BIKINI曝光啦...HAHA..好彩D相影到....遮到D豬腩肉..
至夠胆POST上黎咋......HAHA


好啦..時間過得真快....又歎完啦....又係時候返去酒店房啦.....還毛巾先!
原本都諗緊去唔去泳池浸吓...結果都係費事啦...尋晚都係咁二落過水...


我地諗住陣間喺沙灘睇日落......差唔多時候啦....
出發.....唔知會唔會睇到呢?!?!?!?


又落沙灘啦......只見到..有一邊一片紅.....


原來...答案係..睇唔到日落...因為喺另一邊.......


所以唯有影相啦....HAHA..又慶起..又影JUMP JUMP相啦.....LET"S JUMP!


自拍AGAIN~!! "瞓"身演出......


HAHA玩完一輪.....去食DINNER啦...


約埋另外兩位團友去食豬手啦...
我地六個人叫左一份豬手+德國腸..奉送麵包一蘿

6個人原來好夠食架啦....仲有DD食唔晒TIM~
仲有LIVE BAND, 有音樂聽...又有好野食...正!!
埋單每人夾返都唔使100蚊人仔


CHEERS!!!!


食到9點零....飽到痺啦....不過個烤豬手..層皮可能番烤過..硬到冇可能食
嘥左....

話說..當食緊DINNER既中途....發生左DD小"恐慌"...
突然FEEL到有D野從高處墮下...落到我條裙度........原來......
係一隻.."四腳蛇...!!!!!!!!" OMG....我嚇左一跳....THEN ..冇野繼續照食...



又落左去沙灘玩字.....我玩得唔熟...所以較到要好快寫完一個字.....


HAHA....知道我寫左D乜嗎?!?!


玩完一輪....又去左團友間房度搗亂...又玩左一輪至走....


HEHE..今晚又去浸浴...最尾一晚享受....做埋個磨沙先!!
又係等缸水滿既時候.....又玩自拍.......睇吓我有幾無聊......BUT
我鍾意吖.....


喺臨瞓前.....有段小插曲....就係...TOILET門漏水呀......係咁滴水...
攪咩呀....初時朋友話LAST一晚...不如唔洗CALL人...由佢啦...
但又好似唔係咁好..唔知第二日滴到點....
於是...雖然家吓已係一點幾鐘...都係CALL左人黎睇.........
咪又係冷氣喉塞左囉....師傅都好快搞掂....


終於有得瞓啦........
明天就要走啦..............

請留意下篇啦......CLICK HERE

想睇返DAY 1行程...CLICK HERE
想睇返DAY 2行程...CLICK HERE

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()