2010.05.20(四)

BREAKFAST: 酒店內餐廳

* * * * * * * * * *

今日LAST DAY啦, 因為中午機,而且酒店離機場好近,所以集合時間喺12點

又係嘆早餐既時間啦...


睇到嘛....我就係住....有個花槽嗰間房啦...坐喺餐廳度都可以望得到..


酒店大樓既另一邊


係喎...呢間房既住客..真醒...原來可以攞TOILET既梯出黎..咁樣晒衫
OK喎...



再望一望露台既景觀啦...I MISS IT!!


BEAR BEAR熊都一齊黎


又未夠鐘..又執得七七八八...繼續喺房度HEA吓..


阿MAY結果尋晚瞓"貴妃椅"...佢話張床太"LUM"...


我成日俾張床既床邊...撞到....因為好似竹筒型咁突左出黎...


差不多到集合時間, 真係要走啦....真唔捨得間酒店.....


好長呀......架車........


再見啦...Kempinski~


十至十五分鐘既車程,話咁快都左機場啦.....


好鬼熱....好鬼熱....


仲要...班機DELAY多半個鐘...OH...蒸多半粒鐘....


好彩有幾個風口位....坐喺度都不至於太熱....


個菠蘿.幾乎係個機場既標誌


有水機....有水飲...有埋熱水...食杯麵都得....不過咁...熱.......HAHA..


13:50.....起飛...我地坐巴士仔上機啦....


回程既野食..同去程一樣...都係包


話咁快....1個鐘零10分鐘..到左HK啦....呢個旅程都完滿結束了~~


好開心可以短HEA左幾日....尤其喺酒店....
因為自己未試過去呢類型既HEA團..
JOIN完後..我諗我會愛上呢種咁既旅行方式....

HAHA..脆餅..必買既....呢隻椰子糖幾好味..
(因為我平時唔多食椰子糖既..)都覺得好味...
隻軟糖..唔係我EXPECT嗰種....所以我覺得麻麻地....


想重溫DAY 3 既行程..CLICK HERE

想重溫DAY 2 既行程..CLICK HERE

想重溫DAY 1 既行程..CLICK HERE
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()