真係好耐冇寫BLOG了~ 好多人都已經去晒FB而捨棄用BLOG.....但我都係有D不捨~ 畢竟BLOG同FB, 始終係兩種唔同玩法既分享平台, 所以間唔時, 我都想喺呢度留低D文字~~~

最近, 各位BLOG友好嗎???

我就忙到抽晒筋~ 最近幾乎日日都好少時間可以休息~

不過我相信既...勤力 + 付出, 一定同"休息" 係不成正比, 有D野需要有所犧牲, 要放棄一D野,先可以成全一D野.......

希望有收穫啦~

所以諗落都幾矛盾吓~

* * * * *
至於...我究竟最近忙緊乜?!?!?!?

 下一篇, 我就會公告天下~

* * * * *
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()