早幾日公司同事帶左部好犀利既相機返黎,令到我真係大開眼界。

呢部rolleiflex相機係佢爸爸年代既,1968年已停產了。

但同事想執執佢,then攞去賣...but 如果係我,我就唔捨得啦。

唔知有冇人會有興趣買呢..??

見到佢部機,我就諗起我屋企都好似有部舊相機,於是搵返出黎,

呢部海鷗國產相機,係老爸買黎影低我地喺出世至到童年既階段既相,

都幾珍貴架,不過唔知宜家仲影唔影到相呢....我冇test過,剩係知個閃光燈已經唔work了...

以前d相機興用皮之類既質地做套,又絨面咁..,嘩...嗰種殘舊感...正....仲留有一陣

皮既味道添...

你睇....個殼都白左....可能個相機套甩出黎既塵..

呢部比較現代少少了,係老爸朋友送既,呢部相機係當時既輕便相機,

用眼鏡型菲林既...

 

我屋企好多bb相同童年相都宜家都有保存到,真係好珍貴,不過收埋左好入既櫃度,所以好難至可以特登攞出黎睇囉...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()