DAY2 - 2011.11.26 (六)  系滿市 --> 名護市


玉泉洞, 糸満漁業協同組合 お魚センター, 豐崎海濱公園, 名護市, 名護MAXVALU

早餐: SUPER HOTEL內
午餐: SASHIMI@豐崎海濱公園
晚餐: 燒肉乃我那霸

住: Super Hotel Nago (名護店)

* * * * * * * * * * *

今朝早自然醒左....MORNING CALL 7:00鐘, 落去樓下食早餐先~


我地8:45 由酒店行去DFS, 預備9:00一開門就辦理租車手續......


HAHA..有中文人呢...好彩~我地先去一入門口左手邊COUNTER辦理基本手續, 請預備國際車牌,
PASSPORT同租車CONFIRMATION LETTER同錢.....
我地REQUEST左租HONDA FIT.... (是關我鍾意) HA
我地租四日....連保險費合共11340円(網上喺OTS 日文版, 做左會員先, 租車費有得減呢)

我地喺度買埋水族館門票1550円/人- (原價1800円)


攞車既地方係一頭一尾咁滯, 於是去埋個TOILET....準備出發囉.....個STAFF都係好簡單咁CHECK左車,
BRIEF 一下點用GPS, 因為我搵唔到音源線插頭....於是..用最原始既CD聽音樂....好彩有兩手準備
仲有WINNIE THE POOH陪伴我地TIM~


YO, LET"S GO~~~!!! 向第一站景點出發.....玉泉洞+王國村, 10:30到達



喺門口留影先~..記住PRINT定優惠劵, 有8折架...960円(原價1200円)


入玉泉洞囉.....個鐘乳石洞超大....佢係日本第二大既鐘乳石洞



D燈光唔係好光....仲不時中頭獎....皆因D水...滴.....


個洞要行都好鬼長架.....我地不經不覺都行左成個鐘.....




行完上返黎啦.....去食吓水果先


個芒果超甜....又大......好味..


去睇做玻璃...同D製成品...D燈好靚


D乾果好貴呀.....試食吓算啦...


出去行吓先~


有小學生旅行呢~


琉球傳統服飾


嘩...蛇酒........救命


代表沖繩既扶桑花...好靚呀....


逗留兩個鐘, 12:30 離開玉泉洞去漁市場買我地既午餐啦..... 13:05到左啦


嘩...好多海鮮呀........不過冇TORO呢.....個蠔好正呀.........


HAHA...事件就咁發生左啦....SENDY要ENCORE.....點知.....攪到一身都係.... HAHA


走啦..去豐崎海濱公園出發....享受我地既午餐啦.....哎吔...行錯路, 原本7分鐘既車程...
變左差唔多35MINS囉...


WOW...14:30 了.......我地既午餐....好豐富


坐喺海邊食野...一樂也...


每幾分鐘就有飛機喺你頭頂飛過....正...........


享受完LUNCH.....差唔多起行啦...要去北部名護市啦...係咁多程車最長既一程....


15:30 了......開車啦.....上車啦各位...


哎吔.....超核突....攞飛.....唔夠手長......落車時又唔記得落HANDBRAKE....HAHA...
落高速公路時有人會收飛...呢程收費900円


17:45, 無驚無險, 到左名護SUPER HOTEL


去食晚餐啦....今晚去呢間燒肉乃我那霸度食和牛同島豚


未有位, 要等一陣....好可愛既一對兄妹


YEAH....19:00 有位啦....



嘩....D和牛好鬼正..........島豚就用最原始....滾水過一過...都好正...


我地估吓呢餐過唔過10000円之後, 張單竟然係8020円咋....抵呀~


20:30 了, 我地去MAXVALU掃吓貨先~


冇酒精既KIRIN啤呀~


掃完貨....行錯路AGAIN~ 結果10點先返到酒店............今晚落黎浸吓先~ 舒服晒~!!!


浸完, 再歎杯雪糕, 正






arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()