DAY1 - 2011.11.25 (五)        香港--> 那霸


沖繩那霸 , 新都心, 國際通, 平和通, 第一牧志公設市場, SAN-A MAIN PLACE

晚餐: ホテルニユ 一おきなわ

住:Super Hotel Shintoshin (新都心店)


* * * * * * * * * * *

YO~ 出發啦

今日我地搭HK EXPRESS UO658 11:10 直航飛去沖繩啦...

我地約左9點零喺機場食早餐

今次我帶左個24-25吋喼.., 希望裝得落啦...事關女王我從未攞過咁細既喼去旅行


今次因為貪方便...所以即管挑戰吓你啦....

早前已喺網上CHECKIN左 (HK EXPRESS 係36小時前可以做網上CHECKIN)


黎個早餐先~ 慢慢歎


不經不覺, 冇乜空閒時間, 就直接到登機閘口啦...


上機啦....冇DELAY.....你睇呢位團友, 掛住睇八卦雜誌....睇到咁入神........


飛機餐就............麻麻地..........

過左2個鐘零20分鐘度, 到達沖繩既上空啦........



準時當地時間2:30到達(沖繩快HK一個鐘), 天朗氣清呀....好爽呀.....仲偷到少少藍天白雲呢~!!


落樓梯啦......再坐接駁巴去機場大樓


機場超細, 所以好快咁完成過關程序, 一出去右手面就好易見到呢個TOURIST INFORMATION既COUNTER

第一個任務: 借IPHONE

呢度有個好貼心既服務, 就係可以免費借IPHONE4啦, 我地早14日前上網BOOK定3部
可免費3G享用, 3部電話互打都係唔使錢

只要PRINT OUT 返張CONFIRMATION LETTER, PASSPORT 同已登記既CREDIT CARD就得架啦...

去到填返張FORM就得~

如果當時去到WALK IN 借, 恐怕要睇彩數, 我地嗰日見已OUT OF STOCK了




借完IPHONE, 我地行過去DOMESTIC 嗰邊, 搭YUI RAIL (單軌火車)


去左DOMESTIC 機場2樓, 穿天橋過, 就到車站(那霸空港站)


今日因為會搭幾趟車, 所以買一日劵抵D (600円)...記住留返張一日劵...點解?!?! 之後話你知

影相位.....埋位啦...


我地搭到去おもろまち 站, 大約需時26分鐘度就到啦

搭車途中都仲係藍天白雲呀...仲有D熱TIM~~~
個單軌火車得兩卡咋..好的骰...


一出閘左手面, 就會見到好大既DFS LOGO... 天橋連接住佢既二樓


由車站行去今晚下榻既SUPER HOTEL, 5分鐘度


SETTLE DOWN 後, 四點半度, 坐YUI RAIL搭到去牧志站, 行國際通咯~~!!!






平和通買既野, 價錢會平DD..


去鹽屋食雪鹽雪糕啦...........好正呀............!!!!



我地試左好多種不同既鹽伴雪糕食....


D舖頭好COLORFUL.....



去到第一牧志公設市場...即街市啦...........


SANRIO店....好多KITTY 沖繩限定........


KAWAII~~~~~


原本今晚特登係黎呢度食"黑豬肉軟骨排骨拉麵", 點知..............佢地話賣晒..................唉...殘念..


於是錯誤地去左一間不知名既地方食.....後尾發覺係酒店黎既...唔怪得冇人啦.....

夜晚天氣開始有D涼了....我都凍凍地....(ONLY著件外套)





歎返舊CAKE先~


好突核既青蛙皮...袋...



去買宵夜食囉...


嘩..正......各種魚生..........但失策唔記得買鼓油..........點知..............問樓下酒店借.......
點知................換黎既係.....喼汁....

食完宵夜後, 好好休息啦........明天自駕遊即將開始~~~!!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()