DAY4 - 2011.11.28 (一)  恩納 --> 宜野灣

御菓子御殿, 海中展望塔, 萬座毛, AQUAGRACE教堂, 殘波岬, SUNSET BEACH, 北谷美國村(NIGHT)

早餐: 自備早餐@酒店房內
午餐: 海鮮料理 浜の家
晚餐: グルメ回転寿司

住: Moon Ocean Ginowan Hotel & Residence
 (ムーンオーシャン宜野湾 ホテル&レジデンス)

* * * * * * * * * * *

今朝早大家都唔多願起身, 因為張床太舒服.. HAHA
我又係瞓到自然醒....7點零啦....

朝早起身一睇.............唔................唔樂觀............事關開始有雨啦..........
天氣報告真係準......



唔理啦...歎埋個早餐先....我地尋晚買既食物, 今朝早通通攞出黎整........
微波爐同滾水...........預備

我地坐喺露台食呢.......別有一番風味...


9:10度, CHECK OUT 啦, 臨俾錢是佢話ALREADY PAID BY CREDIT CARD,
可能喺CHECKIN時已扣數, ......但到宜家仲未返單..


9:45度, 去到御菓子御殿恩納店啦, 買手信時間, 落大雨呀~~
行錯左少少路, 好在可以兜得返

我第一次落雨楂車咋.............我終於識得控制水撥啦......
呢度有個紅芋批製作工場俾你睇.......


買呀買呀.......D手信, 野食其實好多都係公價, 所以喺邊度買都一樣....


跟住仲八卦上左去2樓既飯堂....睇吓嗰個一望無際既海景VIEW, 正...可惜天氣唔好咋...


當時其實又有風又有雨.....D相望落去唔覺....10:45離開(其實呢一日已冇乜跟原本PLAN既時間,
只係尋日BOOK定今日食既濱之家13:30啫)


前往我地下一站, 海中展望塔啦...11:00度到了, 又係落雨呀......遮都懶得攞,
因為D風實在...忽大忽細, 都唔知佢想點, 我地ONLY去行展望塔,
所以PRINT定COUPON有8折呀(原價1000円)


等SHUTTLE BUS, 11:20 有班車去....


嘩....好惡劣呀........橫風橫雨.........快快脆行啦............


黎到個塔啦........避吓D雨先, 去到入口, 有個人黎收飛...


落到去4米水深, 你睇我地個個"鐘"個頭埋去攪乜?!?!?! "目及" 魚是也...


好鬼似自己潛左落去咁....頭先有幾個人都睇緊...點知走左...我地三個人包場咁滯.....慢慢睇..
估唔到都睇左好耐....


12:00啦....離開呢度, 又等SHUTTLE BUS 12:25嗰班, 返停車場啦......
個司機好好人, 車到我地去停車場


出發去萬座毛啦...12:50分到達, 呢D景點, 又落住雨, 又大風, 真係睇一睇, 影一影相就夠啦....
所以我地都係影一影就極速走左.....13:02離開


YO~ BOOK左一點半, 去到剛剛好,13:26分度


食海胆龍蝦啦喂....真係未試過咁食海胆.......都好味喎.....
喺呢度又撞番頭先喺萬座毛撞過既一對香港人...
但點解.....佢明明遲走過我地....WHY早到過我地架..?!?!?!
可能我楂得好"安穩"~


食飽飽咯, 14:37度走啦..........出發去殘波岬啦..............
我地一路都好担心落雨去呢D地方點攪呀??!?!

去殘波岬途中,15:00左右,  一定經過呢間好靚既AQUAGRACE CHAPEL, 而且個天突然放晴,
唔理啦....爭取時間影左相先~於是見有位就求其泊左喺度, 快快去SHOOTING囉....

天公真係做美.........俾我地可以影到D靚相, 嗰日見到有人喺度行禮,
所以都唔敢行得太近CHAPEL前面, 拿拿淋影完相走人囉...


15:15到左殘波岬, 個天好正呀.......KEEP SHINING....
呢度係唯一有需要帶太陽眼鏡既地方...
原本諗住上燈台, 點知.........因強風關係..........CLOSE左.......殘念......!!!!

我地唯有折返, 走人啦......臨走前都不忘玩吓先~ HAHA

15:30度閃啦...出發去宜野灣啦.....16:15度到達, ..我地先去美國村望吓先...
WOW, 我見到個孖生兄弟呀~!! BROTHER FIT~~


大家都懶, 於是上返車, 楂去個HOTEL附近, (其實好近)
呢間BEACH TOWER HOTEL就喺SUNSET BEACH附近, 幾乎一落樓就係..


黎到雖然冇SUNSET睇, 但都影吓相留念啦......不時都會見到戰機練習.......16:40度離開呢度,

話說, 我地往酒店進發既途中........跌入死亡三角..............
咩叫死亡三角? 就係行錯左三次路都兜返入呢個死亡三角裏面...
又係..LAWSON, ENEOS....OMG..WHY?!?!

經過一輪行錯路後, 終於17:30去到酒店 ( 又係3個字車程變左9個字嗰隻AGAIN)


間房冇KAFUU咁大, 但呢間係全程最貴既一間, 但反而係駁唔到WIFI既唯一一間酒店囉...
WHY揀呢間, 因為個海景浴缸囉..............佢一樣有個廚房仔


18:15度又再次出發啦, 返美國村搵野食, 到達時間18:40度, 就腳關係, 搵左呢間回転寿司食,
好味呀~!!! 之前食唔到TORO, 喺呢度試左...


食完19:45度, 夜遊美國村啦........D聖誕燈飾佈置得好靚...夾埋個摩天輪..正~!!

估唔到呢度咁多野行架....


好多BOUTIQUE仔....不過,賣既野..就美式D囉....都話左係"美國"村囉.....


不過行行吓...我個肚唔聽話....肚痾囉.....
但都照食雪糕... HAHA..BLUE SEAL AGAIN~


結果再行街街.....買衫呀.............結果買到人地收舖....
播埋首歡送歌.....啦...............SENDY ...快D啦喂..............10:30 啦...走人啦...


回程時又跌入個死亡三角啦................!!!!!!   救命............即時見小路有位即掉頭囉...

冇驚冇險大概11:00又回到酒店啦.....今晚浸吓個浴缸先~!!! 正....


再同今日同尋日既戰利品影吓相先~!!


GOOD NIGHT ALL~!!! 好攰....................









arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()