DAY5 - 2011.11.29 (二)  宜野灣 --> 首里 --> 那霸

宜野灣UNIQLO& 商店, JUSCO 北谷店, 首里城, 新都心SHOPPING, - 天久りう樂市

早餐: 自助早餐@酒店內
午餐: JUSCO FOOD COURT
晚餐: 沖繩廚房PAIKAJI上之屋店(ぱいかじ)

住: Super Hotel Shintoshin (新都心店)

* * * * * * * * * * *

今朝早決定慢慢先起身, 因為得一個主要景點要去........所以7:45度至起身....慢MOR MOR 咁...


宜野灣又另一種海景VIEW...


今日有包早餐啦....落樓下餐廳食自助早餐...



都好多款...西式, 日式...仲有沖繩特有既FOOD TIM...水雲真係幾開胃..幾好味..


食完早餐, 再歇一歇, ...WE ARE LAZY INDEED
差唔多到CHECK OUT TIME 11:00 先閃.......去返尋日我地冇去既宜野灣UNIQLO......
雖然落住雨, 但無損我地SHOPPING心情


由酒店出發只需6-10分鐘車程, 好近啫....眨吓眼就到...
沖繩落既雨好奇怪...好局部"地區性"...我指既地區性係一兩個燈位之隔...
好似..呢個燈位會突然冇雨, 在下個燈位又突然有返雨.....

話就話係去UNIQLO, 但最冇睇頭就係UNIQLO, 皆因賣既野,同香港差唔多...
所以JUST 望吓D值下商品就走左啦..


........好多鞋呀..............買啦買啦....我忍...........手..........
嘩.....隻巨人鞋呀................好攪笑...


呢個AREA 有好幾間SHOPS可以慢慢逛.....去到呢間.......買左好幾件衫同買左對鞋呢...
你睇SENDY又係試到成地都係衫.......我地一袋一袋咁走呢..


血拼完呢區後, 12:35 啦, 又去返美國村附近...又係尋晚去唔徹既JUSCO啦, 12;56到達...
呢次泊近D先, 唔使行咁遠嘛.. HAHA


JUSCO都好多野行, 好多衫賣, 唔似香港咁....大家行行吓, 肚餓了..
.於是是但喺FOOD COURT睇吓有咩食.., 叫左一客烏冬定食...之後,我地再買野
ALMOST 3點度, THEN 出發去首里城啦...


返番首里方向, 大概3點30分度, 到達首里城........
途經山城饅頭, BUT 是日休息....(但上網睇明明係MONDAY先係公休日....可能賣晒呱...)
於是直接駛去停車場, 310円泊2個鐘,
呢個係首里城入口 - 守禮門
大家下次可以留意吓2000円紙幣上面既建築物就係呢座野啦....
不過2000円紙幣都似乎好少見....


去到撞啱一大棚中學生, 嚇死人咁多, 於是嗱嗱淋比佢地行快一步先啦...


其實我對呢D景點都係抱住到此一遊既諗法, 所以冇特別去研究佢既歷史... HAHAH
剩係知.....呢度係重建過既......沿途去到每個代表性既門或地方, 都有印仔俾你CHOP...
.有恆心既..大家可以儲齊佢..我地都係CHOP左幾個後, 就收手了...


呢個係首里城既正殿....入去要俾入場費架....
之前咪提過WHY要KEEP住張一日劵飛既?!?! 咪就係呢度可以有8折囉..
原價800円, 折左640円...又慳左啦.. HAHA


去到正殿參觀, 要除鞋, 袋落膠袋度....留意邊D地方可以拍攝, 邊D地方唔可以喎...
龍椅呀.....比中國嗰張雖然細好多, 不過都好金碧輝煌....
中間有個透明玻璃俾你望到....真既遺跡...


兜完正殿一圈後, 去到D展覽館睇吓.....你睇....超多人呀.........


16:30 啦...我地走啦....要準時喺18:00前還車, 於是我地楂返去酒店放低行李先~


楂到返SUPER HOTEL都差唔多17:00鐘啦, 所以CHECKIN 同放晒所有野落"床"先....跟住去還車囉,
17:20, 先去入滿油先...個油站正正喺還車處隔離, 超方便,
開錯以為自己MISS左見唔到, 原來係轉多一個彎至係, 好彩
"滿TANK REGULAR" 唔該晒...
盛惠3777円...........


HEHE....忘記左攞張RECEIPT俾佢(放埋落酒店房)...好彩最後佢對返我個名, 話OK...攪掂咋..
最後好簡單咁CHECK完車後, YEAH YEAH 17:30 成功完成自駕遊呢PART LA...
BYE BYE LA...陪伴左我地咁多日既戰車...
SUSAN BYE BYE LA....


還完車後, 冇乜野做, 周圍行吓.....去到有間BOUTIQUE, 又SHOPPING AGAIN~
次次都估唔到, 可以咁啱去到..買到野既地方, ..又洗錢了.. HAHA


SENDY頂唔住, 嗌肚餓啦, 買杯朱古力頂住先啦, 唔係咁啱個個汽水機都有朱古力賣架..好彩

我地慢慢行去今晚DINNER既地方, 叫沖繩廚房PAIKAJI(ぱいかじ) - 上之屋店,
呢度喺由一個真既民房改建既餐廳, 幾特別
呢度係食沖繩料理, 我地點菜時有D雞同鴨講.......

最後都係食唔到石垣牛, 變左食島豚AGAIN....嗰個咩豬骨...好好味...

到埋單之際, 有個人為我地獻唱沖繩傳統既歌曲, 玩三綫琴...好彩未走啫....


走時喺門口, 佢地用佢既相機幫我地影左一張合照,
仲即時PRINT埋出黎俾我地每人一張, 好貼心呀
我地都用自己相機影左一輪, BTW, 個日本妹幾靚女架....


又食又拎, 滿載而歸.. HAHAHA, 好開心既一晚



跟住我地行吓天久りう樂市啦......嗰度有UNIQLO, MUJI...TOYRUS..BEST 電器等等...
最後都去左BLUE SEAL 食雪糕"可麗餅"....THEN 慢慢行返酒店啦...
途經SAN-A MAIN PLACE AGAIN 同100円店AGAIN, 再洗錢....


今日既戰利品呀.........LAST NIGHT @ OKINAWA 啦, 要PACK野啦.....苦惱ING..........
真係再買多D, 個喼都冇位了............

LAST NIGHT了, 雖然咁多日耗盡了大家既精力, 但呢晚都冇咁早瞓啦....大家都好忙咁UPDATE FACEBOOK....
PACK 好個喼......EMILY個喼好恐怖呀!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()