DAY6 - 2011.11.30 (三)  那霸 --> 香港


是日冇行程

早餐: 酒店內
午餐: 那霸國內線機場內

* * * * * * * * * * *
 今日大家都唔多願醒, 不過費事MISS左早餐時間, 一起身, 樣都唔點執著, 8:00落左黎食早餐先~
HEHE..又有熱朱古力飲...YEAH


食完, 又返上房HEA, 等到10:00 checkout TIME, 就走囉.....我地搭返YUI RAIL去那霸空港啦
盛惠290円...


好彩有位坐,,,,,不過車程都唔係好耐, 由おもろまち站去到那霸空港站, AROUND 19分鐘度,

哎吔...激死...臨走時...又見到藍天白雲, 好鬼邪....次次都係搭YUI RAIL段路先見到咁靚既天...


10:38 分到站了, 好多時間, 所以我地慢慢喺度影吓相....
D玻璃窗好靚...


我地D行李....使唔使咁紅呀.....各位.... HAH
大家都兩袋野咁返黎...


我地慢慢由車站行返去國際線大樓, 先去左TOURIST INFORMATION還返3部IPHONE先~
簡單對返PHONE NO後, 攪掂晒....


因為13:15至可以CHECKIN...所以我地所行李放落LOCKER寄存
我地揀左最大SIZE嗰隻, 要600円..
.原本打算想塞3個喼入去, 點知攪黎攪去......最終都係塞到2個喼加2個旅行袋



13:15 先返黎呢度啦...我地前往國內線大樓再作最後衝刺....務求用晒手上既錢....


D水果好COLORFUL....我都買左海葡萄返黎..俾屋企人試..


撞到有D美軍...有親友送機....有D產品仲要係空港限定...唔怪得我呢幾日未見過啦....


賣既野都係沖繩特產.....


呢個BB勁呀...瞓到咁....都瞓得著....


行到12:45度, 係時候醫吓肚啦.......


都有好幾間餐廳...


呢次揀左呢間食....仲可以坐到窗口位..


食到13:35度, 我地行返去國際線度, 準備CHECKIN啦.....
個機場真係好細, 所以入到禁區...去到候機室,..仲要等架接駁巴...


雖然有落雨,但又突然放晴.....吹漲....


飛機冇DELAY....準時飛機....但架飛..等排隊走都..差唔多15:45至真係起飛...


個飛機餐比起去程好食DD.....


過左2個鐘又40分鐘...香港時間17:05-10分度飛抵HK了...
大家都一臉倦容....皆因個旅程真係結束了...同埋第二日要返工囉....


今日喺機場都買返D野.........洗晒..........

下次有機會再會吧~ BYE BYE
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()