today唔使教琴,so sister 又為免我一直為my skin problem 未好返而唔開心...

慫恿我同老爸&老媽返深圳

自B3X通車以黎,呢次係我第一次搭咋 (去深圳灣口岸)

果然,仲快過出荃灣

15分鐘就到深圳灣口岸

過關既速度仲快過乜咁.....

(解釋一下: 由B3X FROM 屯門開車起去到過埋關AT CHINA, 前後只用左半個鐘頭既時間)

地方好空曠...加上冇乜人, 環境幾OK

跟住就去搭245號巴士,坐幾個站,去到海雅百貨..隔離仲有個書城,SO 我一定唔會放過買書既機會...

呢個係海雅百貨.ACTUALLY 我只對裡面既超級市場有興趣ONLY

遠處既綠色字...見到無? 係深圳南山書城

HAHA 結果我買左十幾本書..多數都係鈎織既書..因為我鍾意睇...又有好多圖可以參考了...YEAH

呢度係中國O個邊既口岸...環境又係空曠囉...

呢個深圳灣口岸真係方便左好多屯門人來往大陸.....不過返黎既車程會用多五分鐘...that means 二十分鐘度啦...至到終點站。

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()