呢幾日一有時間都密密鉤織.....post 返出黎俾大家睇吓先..

呢條頸巾其實喺早幾個月前整好既,都好花時間整,因為又要諗點配色,最攞命係鉤完小花又要逐個逐個縫返埋佢,d線頭線尾,真攞命....haha...又係送俾朋友,不過等冬天先....

呢件特別應彤彤太嫲要求,要白色既,送俾彤彤既披肩仔....我老媽又係話我鉤得唔夠手鬆囉....我既毛病,以為手鬆左,點知都好似手緊左...

彤彤:我鍾意呀~~~

近排咁啱有兩個朋友都就黎生baby,所以鉤左件小衫仔,準備送俾佢地,我第一次織長袖衫咋,縫緊既時候,真係發覺自己d織法好唔均勻,一時手鬆,一時手緊,呢個都係我一直既問題,而且我從一開始學攞針既手法都唔正宗.....唔同書教嗰隻...真係做壞手勢...改唔返了...

呢個偏藍漸變冷幾靚,我另外一件七彩漸變既同款衫因為買唔夠冷,又買唔到,所以宜家擱置左。呢件其實未完成架....睇唔睇到呢......

其實係....

仲掙一粒鈕...未買...諗住用"啪"鈕,縫返個假既鈕喺面度......

睇吓有冇d可愛既鈕先.....

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()