我幫朋友公司整既DESIGN LOGO 終於俾我見到佢面世了~~~勁開心~

其實我自己對呢個DESIGN未太滿意架

BUT ANYWAY 貼左落架車度,又真係幾靚喎。

呢張係喺車側(近車頭位置)..左右都貼左張細既,佢係銀色架,BUT影左出黎變左黑色

另外喺車尾既玻璃都貼左個大D SIZE度...

嘩....我見到幾架車都貼左添(當然係自己人黎架啦)....HAHA

自己既作品喺街度都見到喎...你話唔開心就假囉...

嗰種滿足感對我黎講真係幾大

因為自己又唔係做開呢飯,竟然咁啱都有人鍾意,

呢間野既老細仲話我聽個LOGO好型喎...似乎好滿意喎...

HAHA 多謝多謝~

AND THX MY FRIEND ~ LOSTIN之父

希望繼續有多D呢D機會啦~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()