2008.09.06 - 2008.09.07 (六-日)  ~ 中山泉眼溫泉二天遊

第一天



我地一行八人,星期六放工後一齊拉大隊去中山浸溫泉,之前睇"頭條"有介紹過呢間溫泉酒店,話係今年7月先試業,於是咪去吓囉....



原因係..有D賣點吸引到我.....

(1) 每間房有個室內溫泉浸...
(2) 露天溫泉係24小時既.......
(3) 溫泉酒店都叫做新,所以估D房應該唔會DIRTY得去邊

我地呢次係喺油蔴地旅遊BOOK PACKAGE , 酒店+ 船票

我地BOOK 左兩間榻榻米房($560/晚) + 兩間高級雙人房($740/晚)
買埋優惠船票來回($260) 但BOOK時要CONFIRM 船既時間

圍起每人都係5-6百零蚊度....

約齊晒&喺中港城集合後, THEN 搭15:00船去中山港....因為途中要兜去機場接人,SO我地既船程由原本1個半小時,變左2個小時
17:00至去到中山港碼頭,出埋閘,見到個攞住水牌既司機大佬,(暗地裏都知佢等左好耐...我都循例講聲唔好意思.....)

我地坐既係22座嗰D旅遊巴,8個人霸晒成架車,爽.....
由中山港去三鄉縣,原來都幾遠,都要成一個鐘頭車程
(之前雜誌寫30分鐘....呃人既)

呢個係泉眼溫泉酒店既大堂,我地到達嗰時,當然冇咁少人啦....



差唔多夜晚6點鐘,終於到左中山泉眼溫泉,第一件事梗係CHECK-IN先啦,我又一貫好似做導遊咁,幫佢地處理同安排呢D事,結果......

激氣事件(1):

情況太混亂了,超多人,都見到D香港既旅行團,佢地D STAFF又應付唔來喎,結果好多人唯有喺櫃台度等..等...等...,有D失策既係...

我地大家都冇預到要俾DEPOSIT既錢,,, 每間房要500蚊,總共2000蚊。俾埋DEPOSIT有D朋友都冇晒錢咯~

事情梗係冇咁順利啦.....到我地準備入房啦,有兩個朋友間房出問題了.....報名時REQUEST 左係要一張雙人床,結果出黎既係2張單人床...

咪又係番返RECEPTION拗囉....卒之...都係換唔到房, 唯有將張床拍埋一齊囉,間房既SIZE都唔差架...

煩完一輪後,當然就係放低我重重既袋,我個袋永遠公認係"超級重"嗰隻,無論返工,出街, ...等等都係攞住個超重既野....裏面可能裝左磚頭呢..HAHA

呢個就係我地間榻榻米房啦,嘩...分分鐘個溫泉浴室仲大過個廳位。


地方都算企理同乾淨,可能係新開既關係啦。

另一煩事又發生啦...

激氣事件(2):

話說我地要去食免費包餐既晚餐啦,原以為係啱啱經過既中菜廳。點知係要用房條KEY換溫泉個LOCKER KEY 同個餐牌,
仲話俾我地聽個自助餐喺溫泉裏面,要我地換房間既浴袍披上面,或者"對"左條佢地既橙色褲著上面,至入去....我地班女仔突然多左好多問號喺個頭上....

WHY WHY WHY??

於是我地好騎呢咁著住O個條橙色褲行去室外溫泉食飯嗰度啦,嘩..場面果真墟冚...
簡單講解一下: 室外溫泉係對外開放同埋要買門票既,所以當地人盡顯佢地既本色, 一有野食就爭崩頭,我地就當然唔夠佢地黎啦....而且亦唔想餵蚊...SO 決定去返個中菜館自己俾錢食吧啦..坐房最低消費$198. 又有冷氣嘆...

我地叫左泉眼溫泉白切雞...(超!講到咁好食...點知係最冇睇頭既一道菜)
豆腐煲好好味, 好滑
剁椒魚頭...我冇乜點食....
回鍋肉
有個唔知咩湯...唔記得...
SO FAR 埋單$282人民幣, 都OK~






好在睇睇張單,叫既野冇錯,BUT 個白切雞明明記得係$58/半隻, 點知張單寫$138於是佢地就幫我地改返啱佢啦....

食完野就梗係沖返個身,預備去浸溫泉囉....

激氣事件(3):

之前好期待可以一試礦沙同埋俾魚仔食死皮嗰兩樣野,點知係要俾錢既~~~
超.........搵笨~~~ 魚仔池$20蚊人仔20分鐘, 礦沙好似$10 10分鐘...咪就咁....冇得玩囉...
唔想俾錢玩咁唔抵...

裏面唔准影相,所以相片欠奉。

我地都係咁二浸左幾個不同既池,同埋兜左一個圈咁囉...
我都唔敢浸得太耐,因為塊面已谷都好紅了~~~
要收手啦....

於是準備去做MASSAGE啦。


激氣事件(4):

又係好似返大陸揼骨咁,,,,叫佢地10點一定要HOLD房俾我地,點知我地準時去到啦,有兩個要喺一邊房,其餘既喺另一邊房(即入返個室外溫泉區度,THEN OK LA...

點知佢地幫我地四個女仔,搵黎四個男師傅,話唔夠人用,冇晒女仔師傅,頂....有冇攪錯,俾個三唔識七既佬黎摸...NO WAY~
於是我地諗住走之際,搵返同團既兩位男性朋友,點知佢地就安排左個女師傅喎....咩事呀....佢地規定女要優先幫男客按架咩,於是我地交換左佢地嗰兩個女師傅, 再等埋齊四個個至肯做囉...

大陸既做法真係咁既....一時一樣,佢地講既野絕對唔可信.....我都估到..所以未到真係OK嗰一刻,都千祈唔好盡信囉..

於是我地前後腳分別做完90分鐘既韓式按摩,BUT 佢所謂既熱石....(POSTER SHOW出黎,  幾舊石喺你背脊嗰D,通通唔兌現,只係放左兩個熱既藥包喺肚同頸既位置.....)...所謂韓式佢地話係打側身按....所以腰..某D位都冇乜點按到....只係係咁二掃幾下...SO FAR ...係舒服既...都係$138人仔打八折.

攪掂完都12點幾,大家各自返房休息...我同MAY & MARCO就肚餓...要買杯麵呢....$10一個康師傅杯麵呢.....嘩...超貴...

嗰晚同埋阿SING同MARCO一齊鋤D到4點至收手.....嘩....好耐冇試過咁"早"瞓...大鑊呢....之後瞓返幾日都補唔返了~~~~~

第一日就咁完結囉....




arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()