剩返三日年假...去邊度好呢?!!

好似好多IDEA...但係...得三日...連埋SAT AND SUN都係去到五日既地方....
真係唔夠喉..

有諗過去越南啦... 韓國自由行啦....兜兜轉轉都係...最終揀返去韓國跟團...

WHY?

事關去越南要簽証...$450.....團又唔係特別平..都要$35xx - 39xx,
加埋雜費都要成5千幾蚊...啦..那邊廂..WON紙又係咁跌喎....梗係去韓國抵D啦..
自由行唔係唔好...BUT 一定冇跟團咁抵玩...12月多數都係做滑雪團...
SO...最後決定跟團去韓國了~~ 

事關呢次係我第三次去韓國了..所以揀團方面都唔想去D去過既地方... 
(SHOPPING 地點除外...)

HAHA...其實個團有幾樣幾吸引我既地方..
(1) 忠州湖破冰船 --不過我嗰時去可能冇機會坐..改為遊船河..
因為天氣可能唔夠凍..結唔到冰... 結唔到冰又何來破冰呢?!?!

(2) 住一晚小木屋
(haha..呢個宣傳單張好似上年既.....)



(3) 驪州PREMIUM OUTLET....都係例牌既SHOPPING LA...不過睇人地BLOG講D野都係貴..冇乜野可以買到....ANYWAY我未去過嘛...

(4) DIY 學做泡菜+石頭飯...(HAHA 兩樣都係我鍾意食既野...)

早幾日問返旅行社..我地個團成團了~~~ YEAH~~ 

希望我可以見到落雪......
幾呀歲女都未見過...我唔制呀~~~~!!!!

最衰今年我放左幾日冤枉假......(由年中激氣到宜家...)
如果唔係我就可以STAY BEHIND 多幾日再連埋聖誕假LA...

(公司D放假制度太唔合理了~)



arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()