2008.12.17(三)

領隊 : Gary , 隨團攝影師: Peter
旅館 : 大明溫泉渡假城

第一日行程: 
仁川機場-> 忠州湖遊丹陽八景 -> lunch:香菇火鍋-> 旅館 : 大明溫泉渡假城 ->
Aqua Spa World 泉水上樂園 -> dinner : 韓式燒烤

飛機到埗後,大概係韓國時間5點鐘(韓國快香港1小時), 個人都依然係未清醒,我地出左閘然後去兌錢啦,對出間銀行超多人,本諗排隊啦...嗰間兌166.69,點知個工作人員叫我地出去兌啦....一樣架咋...
就咁...就俾"昆"了....出面嗰間..165.9咋....
於是我就快去前少少...睇吓仲有冇BANK可以兌啦....卒之再行遠D見到一間166.63..算啦...就去呢間兌啦...
我唱左6000蚊港紙,結果換黎一大叠既鈔票,一個銀包都裝唔晒....

(皆因佢地紙幣既最大面額係10000 won咋(即66蚊HKD左右)...難怪...

你睇..........我變左有錢人呀...HAHAHA


離上車時間,仲有少少時間,於是周圍睇吓有咩買可以醫吓肚先...

影吓機場既CHRISTMAS DECORATION先..

M記..NONONO..
KFC..NONONO...
冇野想食....

於是...喺便利店Family Mart買左包栗子蛋糕仔, 諗住肚餓時食....



上車啦.....日出呀...見到冇?!??! 
究竟天氣有幾凍呢?? 途經中途站...落車感受吓先...

WOWOWOWWO...好凍呀...我著左兩條LEGGING呢....都係凍凍地呀...救命...
快D上返車先...
就黎凍僵啦..

坐左AROUND一個鐘頭車,我地到達左第一個景點

忠州湖遊丹陽八景

原本係坐破冰船,但好明顯未有任何結冰既狀況...當然冇得破冰啦...改為遊船河囉..
仲要遊成45分鐘呢..

山景山景...都係山景.....山.....景......ZZZZ...查實...我都唔知有邊八種景




遊完船河啦....去食lunch 啦...
第一餐既lunch 係去食香菇火鍋...YUMMI~有KIMCHI食...不過個人依然係阿呆咁


食飽後...見到個好得意既火爐仔...原來係燴蕃薯是也~



食完LUNCH,我地出發去大明溫泉渡假城呀!
WOW...快黎攞齊行李...返房啦.....嗱嗱淋啦...1:30 又要集合去Aqua Spa World 浸溫泉..好趕呀~

今晚住既房都幾正喎.....有露台....有廳, 有廚房仔...係瞓榻榻米....不過地板有暖氣,所以都可以輕鬆自在咁周圍走....GOOD~!
 
 
 
 
1:30 啦...領隊帶我地入去Aqua Spa World (我地既門票只可以入去一次咋..所以夜晚冇得番浸...)
 
入面有分兩部份- 1)男女一齊...係溫泉水上樂園部份..但要帶泳帽.
2) 剝光豬--男女分開
 
我地首先去左溫泉水上樂園度玩先....
 
裏面有各式各樣既水力按摩池....有一個真係好鬼得意..而我特別有印象既...
就係....D 水力出黎嗰位係腳底....咁你踩上去....感覺自己好似浮喺度咁....好似坐緊觔斗雲咁....好攪鬼....
 
另外有D室外既池....WOW...一出去...簡直精神為之一振....凍到......即刻跳入個池度先啦.....
 
突然間....嘩....見到一班小朋友...冇錯...係一班.....朝住我地個池方向衝過黎...仲一個一個咁跳入池度.....嘩....場面真偉大.....攪到我地係咁擰歪面...避水花...好攪笑...
 
浸左冇耐..我地就去剝光豬了...HAHAHA....原本諗住去擦背...結果入到去根本見唔到任何有得擦背既服務...SO..冇得擦囉....(真失望...)
 
我亦..因為驚整濕個相機...卒之都係冇影到相....
 
我諗大概玩到3點零..我地就出返黎啦.....去超市進發....衝呀.....
超市D野..好多都好吸引我.....尤其糖同D零食,仲有呢隻香蕉奶(不過朋友話呢隻甜得滯, 我就覺得..還OK)
 
 
好多BEAR BEAR 呢............見唔見我手上已買左支甜筒黎食啦....YOOHOO
食完返房沖涼小休一陣先...
結果我沖完涼...洗完頭....不知不覺已喺梳化度瞓著住..攪到背脊濕晒TIM (WHY? 皆因我個頭未乾...但我又壓住左D頭髮而瞓著左囉..)
 
渡假城既外觀同裏面既聖誕擺設
 
呢個係渡假城外既燈飾...好靚呀~~
 
 
 
好啦....又到開餐時間啦...呢次都係食火鍋。
哎吔....外面突然落大雨,仲行雷添...
希望聽日天晴啦
 
 
食完晚餐,返酒店了...我地再行多轉超市,至上房。
嘩...今日好冇精神, 所以都係早D瞓....
 
好似好耐都冇試過9點幾上床瞓覺了......唔.....今晚一定瞓得好滿足....
 

 
各位...早抖啦~~要養足精神準備明天既來臨...


arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()