2009.04.12(日)

Breakfast: 香格里拉空中花園 ->合歡山

Lunch: 埔里李仔哥 -> 日月潭 -> 墾丁

Dinner: 冒煙的喬 -> 墾丁大街 -> 回民宿

住 : 品喬@船帆石

**********************************

今日自然醒都係好早...唉..我諗我真係變左老人家了

慢條斯理地pack吓行李, 皆因我喺清境完全冇買過手信,

所以都係執返d日常用品落喼啫..

去嘆我地喺清境既last breakfast, 同樣既位置, 同樣既景, 好唔捨得this moment

返到香港就冇可能會有了~


約左施先生,阿水, 英文名叫WATER~(我地跟住落黎幾日既超好司機)

10:00喺旅店樓下等我地, 我地又收拾行裝,

個後生仔服務生又再一次幫我由房攞行李落車啦....真係幾辛苦晒....

BYE BYE 清境

上合歡山去囉....

聽聞合歡山係台灣第一個會落雪既地方..係真係見到雪嗰隻呀....

不過宜家4月就唔會囉...

係驚會好凍啫....之前都買定D暖包

車一路向上, 我地就見自己身處位置越來越高, 望既野就越黎越闊喎...

天氣亦越來越凍....

去到呢度...鳶峰休息站....睇吓景先..佢有個木棧道俾人觀星既...

日光日白NOW..當然冇星星睇啦

我地買左D水果-高山雪梨..

休息左一陣, 我地又繼續上啦..沿路好多踩單車人士, 真有毅力,

話晒條路真係幾斜吓, 一下唔小心, 分分鐘就咁"碌"落山

我地慢慢進入太魯閣國家公園啦,,,應該係合歡山既範圍了呱....(唔知..)

見到咁既景, 自覺真係變得好渺小..好渺小

呢度去到海拔3275公尺了....氣溫.....

好似得9度咋....又有風~真係..陣........陣...........涼..............意......

我地貪得意又爬吓上去....搵人幫我地渣機, 其實都少少斜吓架..

YOYO..幾型...大地在我腳下..哈哈哈哈..

影完一輪相後,我地離開合歡山了, 落山繼續南下

又經過一個多鐘頭既車..我地去到埔里鎮, 氣溫又慢慢回升到29度了...

我地要食野啦....呢餐LUNCH就去呢度啦 - 李仔哥,

呢間店好出名架....招牌係李仔哥爌肉飯, 

我點了一碗梅干菜飯, 都好好味, 又叫左魯蛋, 湯, 菜...等等...

我地同埋司機大佬一齊食

飯後, WATER帶我地去左清心買野飲, 我叫左杯梅子綠茶, 飲完我至發覺.

裏面真係有兩粒梅喺度

YO~~下一站 - 日月潭

WATER話順道遊一遊, 亦因為咁, 我同CAILIN今次就冇緣見面,

唯有下一次有機會先

陣間去坐觀光遊艇遊日月潭

BUT 實在太多人了,佢會中途停兩個站俾你地落船, THEN 折返去碼頭

第一中途站 -> 玄光寺

我唔係因為人有三急, 我都費事特登爬上咁多級樓梯....

SORRY 朋友...久等了~

見朋友已經喺碼頭附近嘆緊茶葉蛋了~

WOW..今日真係超多人, 可能因為咁, 大煞左日月潭恬靜既風景

感覺就似返左大陸咁...

冇乜特別

我地上唔到一班船啦...唯有等下一班....

呢次呢一站, 我地決定唔落船了, 一直駛返碼頭。

你睇?!?!度度都係人.....

我地仲撞返嗰晚喺牛哞王端餐既哥仔TIM....佢認得我地

"哥仔~你一身單車LOOK造型, 我梗係唔認得啦...." HAHA

離開日月潭了, 又係坐車, 又過左2粒鐘, 我地去到一個休息站,

我發覺自己開始有D唔舒服, 係咁喉嚨痕而咳,

把聲...................變.......左.........男人聲咁沙啞.....

唔知係咪因為今日一日內溫差大(一冷一熱), 加上早幾日咁勞累...攪到咁...

唔係啦...要食定粒藥先.....

好啦..我地直飛入墾丁了....BUT ...HOW FAR IS IT?!?!

我都唔知呀...我ONLY知9點幾..

我地至到品喬放低行李, BUT 嗰時我地個個都好肚餓極了

至於間民宿 - 品喬, 返黎至再作介紹

* * * * *

呢度墾丁第一餐食SMOKEY JOE'S (冒煙的喬)

一入去....又係聽到廣東話...又係香港人....真係度度都係.....

呢度係食墨西哥STYLE既野....SO 點左好多好有份量既野食....

WOW..我胃口比較少, 所以好快就飽了....朋友們..努力啦...繼續食埋佢啦...

接住就行吓墾丁大街, 都仲有D舖頭同攤檔...

阿飛檔彩繪紋身呢~喺金灘PUB外面, 我地明天黎幫襯你~

沿街上有幾間PUB都有猛男, 鋼管SHOW睇...入場費包杯野飲都係AROUND NT200-350/PERSON

因為宜家己經係十一點幾啦, LAST SHOW都已上埋, SO唯有明天再來吧~

WATER車我地返民宿, 因為民宿喺船帆石嗰邊, 離墾丁大街要5分鐘車程,

BUT ..冇可能用行既方法啦...起碼15分鐘以上..我地D懶人....

呢度係我地呢兩日會住既豪華面海四人房, 喺最頂樓, 有個無敵大露台

喺墾丁大街買左D煙火, 同仙女棒....YOYO~

我地落樓喺民宿對面有個空地放啦....

你睇...我地好努力咁砌吓字...BUT U SEE~~~

成敗參半啦....志在高興~

喺一輪好快既燒錢活動後, 呢一日既旅程又結束了....

我把聲由今晚起...進入左男人聲既狀態了...

(WATER帶我去買了伏冒熱飲....飲左希望好D)


早抖啦...明天開始墾丁一日遊啦.....抖足精神先~ BB

* * * * *

2009年4月-復活節台灣八天"自悠痕" - DAY7 - 墾丁篇

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()